لوازم خانگی

بهترین مدلهای دستگاه دست خشک کن در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

دستگاه‌های دست خشک کن نوع جدیدی از لوازم منزل و لوازم بهداشت عمومی هستند که با هدف سرعت در خشک کردن دست عرضه شده‌اند. این دستگاه‌ها توان‌های بسیار عالی و قابل قبولی دارند و می‌توان در فضاهای مختلفی مانند هتل‌ها، بخش اداری، عمومی و حتی فضای منزل از آن‌ها استفاده کرد.

بهترین دست خشک کن با توان بالا

دست خشک کن ایکوا مدل S.S2200

دست خشک کن ایکوا مدل S.S2200

نقاط قوت

  • کیفیت بدنه عالی
  •  وزن پایین
  • توان پرقدرت
  • مجهز به امکانات زیاد

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا
  • نبود امکان شستشوی لوازم جانبی

دست خشک کن ایکوا مدل S.S2200 یکی از محصولاتی است که با کیفیت بالا و از جنس بدنه ضد زنگ ساخته شده است. این محصول دست خشک کن اتوماتیک دارای وزن ۵ کیلوگرمی است که ابعاد آن به ۱۶*۲۳.۵*۲۳ سانتی‌متر می‌رسد.

جنس بدنه این محصول از استیل ضد زنگ است و توان آن در حد عالی ۲۲۰۰ وات است. این دستگاه دست خشک کن خودکار، سیمی به طول ۱.۲۳ متر دارد و امکان شستشوی لوازم جانبی برای آن وجود ندارد.

بدون نیاز به تماس دست یا زدن کلید می‌توان از این دستگاه استفاده کرد چرا که روی آن از سنسور مادون قرمز استفاده شده است. این محصول مجهز به ترموستات اتوماتیک و هیتر خودکار است و استارت آن به آرامی صورت می‌گیرد.

بدنه این محصول از جنس استیل استنلس ساخته شده است که در رده استیل‌های بهداشتی قرار می‌گیرد. از مزیت‌های این دستگاه امکان قطع خودکار پس از گذشت مدت زمان ۲ دقیقه است تا در مصرف برق صرفه جویی شود. بدنه این دست خشک کن از نوع ضد سرقت است و موتور استفاده شده در آن از نوع کم صدا با کمترین مقدار نویز است.

این دست خشک کن مجهز به سیستم قطع خودکار است که در دمای بیش از ۸۷ درجه سانتی‌گراد هیتر را قطع می‌کند. با توجه به ساخت، این دستگاه مناسب محل اداری، منزل و اماکن عمومی است و این دست خشک کن ساخت کشور سوئیس است.

همراه دستگاه اقلام همراهی نیز ارائه شده است که می‌توان به کابل دستگاه، رول بولت و آچار مخصوص اشاره کرد.

بهترین طرای ظاهری

دست خشک کن ایکوا مدل ABS1800

دست خشک کن ایکوا مدل ABS1800

نقاط قوت

  • ساخت ظاهری عالی
  •  کیفیت بدنه مناسب
  •  توان مناسب
  •  وزن پایین

نقاط ضعف

  • قیمت

دست خشک کن ایکوا مدل ABS1800 در وزن ۳.۳۵ کیلوگرم ساخته شده است و جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم است. این دست خشک کن ابعاد ۱۷.۷*۲۶.۸*۲۳ سانتی‌متر دارد و برای نصب در محل‌های مختلف گزینه‌ای عالی است.

این دست خشک کن با ظاهری زیبا طراحی شده است تا کارایی مناسبی در محل‌های مختلف داشته باشد. این محصول توان ۱۸۰۰ واتی دارد و برای استفاده‌های طولانی مدت عالی است.

قابلیت شستشوی لوازم جانبی این دستگاه فراهم نشده است و طول سیم آن به ۱.۲۳ متر می‌رسد. این محصول مجهز به سنسور مادون قرمز است و برای استفاده از آن نیازی نیست تا کلیدی فشرده شود.

استارت این دستگاه به صورت آرام است تا فشاری به موتور آن وارد نشود. علاوه بر این، دست خشک کن ایکووا مدل ABS1800 دارای قابلیت قطع خودکار است و پس از دو دقیقه استفاده ممتد دستگاه را قطع می‌کند. بدنه این محصول ضد سرقت است و صدای تولیدی آن در سطح پایین و ۵۵ دسی بل است و این محصول دارای سیستم قطع خودکار برای دمای بیش از ۸۷ درجه هیتر است.

این محصول برای استفاده در محل‌های مختلفی مانند منزل، محل اداری و محل‌های عمومی طراحی شده است و به همراه دستگاه اقلامی مانند کابل برق، پیچ رول پلاک و آچار مخصوص ارائه شده است.

بهترین قیمت با ظرفیت بالا

دست خشک کن اتوماتیک رینا مدل VTC 2500 ABS

دست خشک کن اتوماتیک رینا مدل VTC 2500 ABS

نقاط قوت

  • طراحی با قابلیت جداشوندگی
  •  ساخته شده از پلاستیک مقاوم
  •  وزن پایین

نقاط ضعف

  • ندارد

محصول رینا VTC 2500 یک دستگاه خودکار دست خشک کن است که جنس آن از پلاستیک ساخته شده است و وزن آن بالغ بر ۳ کیلوگرم است. این محصول بسیار کاربردی است و می‌توان در محل‌های مختلفی مانند منزل، محل کار و بخش اداری از آن استفاده کرد.

ابعاد این دست خشک کن به ۲۷*۱۴*۲۴ سانتی‌متر می‌رسد و توان آن در حد عالی و ۲۵۰۰ وات است. ظرفیت این محصول در حد ۲۰ الی ۶۰ نفر خواهد بود.

قابلیت شستشو لوازم جانبی برای این دست خشک کن فراهم شده است و طول سیم آن به ۱ متر می‌رسد. این محصول کاربردی و زیبا دارای سرعت خروج هوای ۳۰ متر بر ثانیه است و حجم دمش آن ۲۷۰ متر مکعب در ساعت است.

جنس بدنه این دست خشک کن از ABS یا پلی اتیلن تقویت شده است و زمان لازم برای خشک کردن دست در آن بین ۸ الی ۱۲ ثانیه خواهد بود. ولتاژ کاری و ولتاژ ورودی این دستگاه ۲۲۰ ولت است و این دستگاه با فرکانس برق شهری کار می‌کند.

کیفیت برتر با سرعت عمل بالا

دست خشک کن REENA مدل VTC-1800A

دست خشک کن REENA مدل VTC-1800A

نقاط قوت

  •  ساخت بدنه مقاوم
  • ساخت ظاهری زیبا
  •  توان بالا
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  •  ندارد

محصولی که با نام رینا مدل VTC-1800A عرضه شده است دارای ۴ کیلوگرم وزن است و ابعاد ساخت آن به ۲۶*۲۰*۲۲ سانتی‌متر می‌رسد. این محصول از جنس مقاومی ساخته شده است و با کمی دقت در طراحی ظاهری آن، می‌توان دریافت که این دست خشک کن مناسب محل‌هایی مانند منزل، بخش اداری و عمومی است.

جنس بدنه این دست خشک کن از فلز بادوام است و توان آن در حد بسیار مناسب ۱۸۰۰ وات است و با این اوصاف، این محصول سرعت عمل بالایی خواهد داشت.

بدنه این دست خشک کن از آلومینیوم و آلیاژ آن ساخته شده است و این محصول دارای چشم الکترونیک است تا شروع به کار آن به صورت خودکار انجام شود. تنها کافی است دست خود را به طرف دستگاه ببرید تا این دست خشک کن شروع به کار کند.

با استفاده از این دست خشک کن که در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاوم است، می‌توان در مدت زمان چند ثانیه دست خود را خشک کرد.

قابلیت‌های حفاظتی نیز در این دستگاه فراهم شده است که می‌توان وجود سنسور محافظ موتور را نام برد. این محصول دارای گارانتی ۲۴ ماهه است و برای استفاده در هتل‌ها و اماکن عمومی نیز کاربرد زیادی دارد.

برق مصرفی این محصول از نوع برق شهری است و با توجه به توان خروجی آن، بازدهی این دستگاه در حد مناسبی است.

انتخابی از رده قیمتی مناسب

دست خشک کن اتوماتیک ۱۵۰۰ وات مدل VTC 150

دست خشک کن اتوماتیک 1500 وات مدل VTC 150

نقاط قوت

  •  قیمت مناسب
  • کیفیت ساخت بدنه
  • ساخت ظاهری عالی
  •  توان قابل قبول

نقاط ضعف

  •  ندارد

دستگاه دست خشک کن رینا این با در مدل ۱۵۰۰ وات آن و با نام VTC 150 عرضه شده است. این محصول وزن ۲.۵ کیلوگرمی دارد و با توجه به ساخت آن در وزن پایین، می‌توان این محصول را در فضاهای مختلف استفاده کرد. خوشبختانه طراحی ظاهری این دستگاه نیز مناسب است و می‌توان در منزل یا بخش اداری آن را نصب کرد.

کارکرد این محصول به صورت خودکار است چرا که خاموش و روشن شدن آن توسط حسگر داخلی آن انجام می‌شود. تنها کافی است شما دست خود را جلوی دستگاه نگه دارید تا شروع به کار کردن کند.

این محصول ۱۵۰۰ وات توان دارد و از جنس بدنه پلاستیک مقاوم ساخته شده است و رنگ آن سفید است.

از قابلیت‌های ویژه این دست خشک کن می‌توان به سنسور محافظ موتور اشاره کرد و با استفاده از این دست خشک کن می‌توان مقدار زیادی در مصرف دستمال کاغذی صرفه جویی کرد.

این دستگاه برقی با استفاده از برق شهری کار می‌کند و کارکرد آن بسیار کم صدا است. کارکرد کم صدا نکته بسیار مهمی در انتخاب یک دستگاه دست خشک کن است که خوشبختانه در این محصول به آن توجه زیادی شده است.

علاقه‌مند به خرید دست خشک کن هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار