بازیگیمینگ

ظاهراً بازی Lost Judgment دارای سیزن پس و بسته الحاقی داستانی است

بازی Lost Judgment، دنباله‌ی عنوان Judgment، جدیدترین اثر استودیوی ریو گا گوتوکو (Ryu Ga Gotoku) است که امسال منتشر خواهد شد. حال این طور که به نظر می‌رسد، ظاهراً این عنوان دارای یک سیزن پس به همراه بسته الحاقی داستانی است. شاید جالب باشد بدانید که Lost Judgment اولین عنوان این استودیوی ژاپنی است که شامل سیزن پس می‌شود.

طبق گزارش وب‌سایت The Tojo Dojo که توضیحات منتشر شده در فروشگاه ژاپنی پلی‌استیشن را ترجمه کرده است، سیزن پس Lost Judgment شامل «یک داستان کامل» و دو بسته الحاقی با نام‌های «Detective Life Fun Pack» و «School Stories Fun Pack» می‌شود. لازم به ذکر است که اگرچه سیزن پس بازی در نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس قرار دارد، اما بازی‌بازان می‌توانند آن را به صورت جدا نیز تهیه کنند.

اضافه کردن سیزن پس به Lost Judgment نشان می‌دهد که سگا (SEGA) و استودیوی ریو گا گوتوکو قصد دارند رویکرد جدیدی را برای عرضه‌ی بازی‌های خود امتحان کنند. از سال ۲۰۱۴، این استودیو هر سال یک بازی از سری Yakuza را منتشر کرده است، اما حالا با افزودن سیزن پس به این عناوین، انتظار می‌رود که شاهد پشتیبانی طولانی‌تری از بازی‌ها باشیم. حال باید دید که این سیزن پس تا چه اندازه می‌تواند بازی‌بازان را سرگرم کند.

بازی Lost Judgment در تاریخ ۲ مهر ۱۴۰۰ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار