اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ اکران فیلم A Quiet Place Part II تا ماه سپتامبر تاخیر خورد

شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که دنباله فیلم ترسناک A Quiet Place را در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی اکران خواهد کرد؛ حدودا یک و نیم سال بعد از اولین تاریخ اکران رسمی اعلام‌شده برای اثر مورد بحث.

با اینکه استودیوهای فیلم‌سازی پارامونت به کنترل شبکه آنلاین/استریم‌محور پارامونت پلاس می‌پردازند، این شرکت تعهد خود به سالن‌های سینما را حفظ می‌کند. اکنون سونی پیکچرز و پارامونت به‌عنوان استودیوهایی شناخته می‌شوند که رسما نشان داده‌اند علاقه‌ای به اکران آنلاین همزمان یا اکران آنلاین کامل فیلم‌های سینمایی اصلی خود ندارند و آن‌ها را مثل همیشه با اکران کامل و درست به روی پرده‌های نقره‌ای سالن‌های سینما می‌برند. حتی اگر بارها و بارها مجبور به عقب انداختن تاریخ اکران و پذیرش ضرر مالی انجام این کار باشند.

به همین دلیل طی هفته‌های اخیر علاقه‌ی چند کارگردان مهم به همکاری با سونی پیکچرز و پارامونت افزایش یافته است. زیرا آن‌ها دقیقا در نقطه‌ی خلاف استودیوهای برادران وارنر قرار می‌گیرند. وارنر بدون مشورت با فیلم‌سازها و حتی شرکای مالی خود ناگهان اعلام کرد که تک‌تک فیلم‌های استودیو در سال ۲۰۲۱ میلادی را همزمان در سینماها و شبکه HBO Max پخش می‌کند. این تصمیم افراد زیادی همچون دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune را به خشم آورد و ظاهرا باعث می‌شود که چندین و چند فیلم‌ساز دیگر علاقه‌ای به همکاری با وارنر نداشته باشند و نتوانند به این استودیو اعتماد کنند.

در هر حالت پارامونت اعلام کرد که فیلم A Quiet Place Part 2 را در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) اکران می‌کند. اولین تاریخ اکران این فیلم ترسناک مورد انتظار در ماه مارچ سال ۲۰۲۰ میلادی قرار گرفته بود. پس عملا باید پذیرفت که اثر جدید جان کرازینسکی با نقش‌آفرینی امیلی بلانت و کیلیان مورفی با حدودا یک‌ونیم سال تأخیر تقدیم مخاطبان می‌شود. این در حالی است که فیلم مدت‌ها قبل برای برخی از افراد فعال در صنعت سینما و تعدادی از منتقدها به نمایش درآمد و با واکنش‌های غالبا مثبت آن‌ها مواجه شد. در نتیجه می‌شود امیدوار بود که درنهایت دنباله‌ی فیلم A Quiet Place ارزش این میزان از صبر تماشاگرها را داشته باشد.

به گزارش وال استریت جورنال، پارامونت به هیچ عنوان تمایلی به فروش حق پخش فیلم Top Gun: Maverick به یک شبکه آنلاین هم ندارد و می‌خواهد این دنباله‌ی مورد انتظار را به یک اکران سینمایی درست و کامل برساند. فیلم Top Gun: Maverick با بازی تام کروز در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌شود. استودیوهای فیلم‌سازی انتظار دارند که با واکسینانسیون بیشتر و بیشتر مردم، میزان حکم‌رانی ویروس کرونا/کووید 19 بر زندگی بسیار از مردم کاهش یابد و اوایل ماه ژوئن/جون سال جاری میلادی تقریبا همه‌ی سینماهای آمریکا بازگشایی شوند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار