بازیگیمینگ

بازیگر عنوان Senua’s Saga: Hellblade 2 تصویر جدیدی از شخصیت Senua را منتشر کرد

ملینا یورگنز (Melina Juergens)، بازیگر شخصیت Senua در عنوان Senua’s Saga: Hellblade 2، به تازگی تصویر جدیدی از خود را در توییتر منتشر کرده است.

با توجه به موفقیت بازی Hellblade، عنوان Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها به شمار می‌رود. از زمان معرفی این بازی در The Game Awards 2019، اطلاعات بسیار اندکی از آن منتشر شده‌اند. در همین راستا، اخیراً بازیگر نقش  Senua در این بازی، تصویر جدیدی از خود را به اشتراک گذاشته است.

در پستی که ملینا یورگنز در توییتر خود منتشر کرده است، عبارت “برای هر نبرد پیروز شده، نبرد بزرگ‌تری جای آن را می‌گیرد” دیده می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، به نظر می‌رسد بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 نسبت به نسخه‌ی اول بسیار بزرگ‌تر و گسترده‌تر باشد؛ چراکه تیم توسعه‌دهنده‌ی این نسخه نیز چند برابر تعداد افرادی است که بر روی نسخه‌ی اول کار کردند. به نظر می‌رسد جمله‌ای که یورگنز در توییتر خود منتشر کرده است به نوعی به بزرگ‌تر بودن نسخه‌ی دوم اشاره دارد.

در نسخه‌ی اول Hellblade، میان‌پرده‌ها ترکیبی از انیمیشن‌های درون بازی و ضبط لایو اکشن بود که موجب می‌شد صدای شخصیت Senua بسیار جالب و خاص به نظر برسد. با نمایش دقیق و قدرت‌مند از بیماری‌های روانی که منبع اصلی تمجید از نسخه‌ی اصلی است، بعید به نظر می‌رسد که این جنبه در نسخه‌ی دوم کمرنگ شده باشد. بنابراین صحنه‌های لایو اکشن ممکن است بار دیگر در Senua’s Saga: Hellblade 2 ظاهر شوند و خانم یورگنز نیز برای فیلم‌برداری یکی از آن‌ها آماده شود.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخی نامشخص بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار