بازیگیمینگ

نسخه ریمستر شده Need for Speed: Hot Pursuit در راه است

در ماه ژوئن و در جریان کنفرانس EA Play، گفته شده که کمپانی EA طی 12 ماه پیش رو، 7 بازی جدید را برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد کرد. در ادامه نیز یکی از اینسایدرهای صنعت گیم به نام جف گروب (Jeff Grubb)، اظهار داشت که احتمالاً یکی از این بازی‌ها، نسخه ریمستر شده عنوان مسابقه‌ای و تحسین شده Criterion Games یعنی Need for Speed: Hot Pursuit خواهد بود.

این شایعات و گمانه‌زنی‌ها در ماه ژوئیه و با فهرست شدن Need for Speed: Hot Pursuit در فروشگاه آنلاین Mighty Ape در استرالیا و نیوزلند قوت گرفت. در آن زمان، نسخه ریمستر شده بازی ریسینگ محبوب EA برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ لیست شده بود. اکنون نیز در تازه‌ترین خبر، این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ در وب سایت آمازون لیست شده و به این ترتیب به نظر می‌رسد دیگر شک و شبهه‌ای در خصوص عرضه Need For Speed: Hot Pursuit Remastered برای کنسول‌های نسل فعلی باقی نمانده است.

نسخه ریمستر شده Need for Speed: Hot Pursuit

همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، قیمت درج شده برای بازی 34.99 پوند (معادل 45 دلار) می‌باشد و تاریخ 13 نوامبر امسال (23 آبان) برای عرضه آن تعیین شده است. همچنین در اینجا هم مانند Mighty Ape، ظاهراً امکان پیش خرید بازی فراهم شده است.

در حال حاضر همه شواهد حکایت از عرضه نسخه بهبودیافته و ریمستر شده Need for Speed: Hot Pursuit در آینده‌ای نزدیک دارند و تنها چیزی که باقی مانده، معرفی رسمی آن توسط شرکت سازنده است. نظر شما چیست؟ آیا این بازی می‌تواند در نسل کنونی هم مانند سال 2010 موفق ظاهر شود؟ دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت‌ها با در میان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار