بازیگیمینگ

تاریخ انتشار بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance مشخص شد

شرکت Wizards of the Coast و استودیوی Tuque Games تاریخ انتشار بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance را اعلام کردند. این بازی در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۱) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance اثری در سبک اکشن نقش‌آفرینی  بر پایه‌ی Co-Op است. بازی‌بازان حداکثر با ۴ نفر از دوستان خود می‌توانند به تجربه‌ی این بازی و مبارزه با هیولاهای مختلف بپردازند. ۴ قهرمان در بازی وجود دارد که هر یک از توانایی‌های ویژه‌ای برخوردار هستند. شما می‌توانید با انجام ماموریت‌ها و نابودی هیولاهای مختلف، مهارت‌ها و تجهیزات قدرتمند جدیدی را بدست آورید.

نسخه‌ی استاندارد بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance با قیمت ۴۰ دلار و نسخه‌ی دیلاکس با قیمت ۶۰ دلار از هم‌اکنون قابل خرید هستند. نسخه‌ی استاندار این عنوان شامل بازی اصلی و آیتمی به نام Beholder Weapon Set است و نسخه‌ی دیلاکس نیز از محتوای جدیدی با عناوین Lich Weapon Set و Echoes of the Blood War برخوردار خواهد بود.

در پایان می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از گیم‌پلی بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance را مشاهده کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار