بازیگیمینگ

تاریخ انتشار بازی Far Cry 6 برای کنسول های نسل بعد لو رفت

بازی Far Cry 6 آخرین قسمت از مجموعه محبوب کمپانی یوبی‌سافت است. به تازگی جزییات فراوانی از فارکرای ۶ منتشر شده که در این مطلب به تمامی آن‌ها می‌پردازیم.

بازی فارکرای 6 در کنار عناوینی چون Assassin’s Creed: Valhalla و Watch Dogs Legion از آثار مورد انتظار شرکت یوبی‌سافت است. این اثر به صورت مشترک برای کنسول‌های فعلی، نسل بعدی و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه تمامی ویژگی‌ها و اطلاعات بازی فار کرای ۶ را بررسی خواهیم کرد.

تاریخ انتشار بازی Far Cry 6

آنچه در ادامه می‌خوانید:

داستان فارکرای 6
تریلر بازی فار کرای 6
گیم پلی بازی فارکرای 6
تاریخ انتشار فارکرای ۶
سیستم مورد نیاز فارکرای 6
سخن پایانی

داستان فارکرای 6


فارکرای 6

داستان بازی فارکرای 6 در کشوری به نام یارا (Yara) جریان خواهد داشت؛ ناحیه‌ای استوایی که گویی در زمان متوقف شده است. با توجه به تریلر بازی Far Cry 6 به نظر می‌رسد که این زمان دهه 50 و 60 میلادی باشد. برخی از تئوری‌ها، خبر از وقوع ماجراهای داستان بازی Far Cry 6 پیش از نسخه سوم می‌دهند. این تئوری‌ها تاکید دارند که شخصیت کودک به نمایش درآمده در تصاویر و تریلر بازی، همان واس در قسمت سوم است؛ یکی از بهترین شرورهای دنیای بازی که توسط مایکل ماندو به تصویر کشیده می‌شد. نام این کودک دیگو بوده و پدر او رییس جمهور کشور یارا است؛ دیکتاتوری نفرت‌انگیز که شخصیت‌های منفی قسمت‌های پیشین را به یاد مخاطبان می‌اندازد. جانکارلو اسپازیتو، هنرپیشه محبوب سینما و تلویزیون که با ایفای نقش گاس فرینگ در سریال Breaking Bad به شهرت رسید، صدا و چهره خود را به این شخصیت قرض داده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، بازی فارکرای 6 وسیع‌ترین نسخه از این سری بوده و علاوه بر محیط‌های جنگلی، شامل حداقل یک شهر نیز می‌شود.

قسمت‌های قبلی این مجموعه، مخاطبان را در نقش افرادی خارجی که درگیر انقلاب‌های محلی می‌شدند قرار می‌دادند؛ سنتی که به نظر می‌رسد در بازی Far Cry 6 تغییر خواهد کرد. بازیکنان در این قسمت، کنترل یک مبارز چریکی به نام دنی روهاس را بر عهده گرفته و سعی بر براندازی دیکتاتور فاسد یارا، آنتون کاستیلو، خواهند داشت. حضور هنرپیشه شناخته شده‌ای چون اسپازیتو در بازی فار کرای 6 بسیاری را به این اثر امیدوار کرده است. همان‌طور که به نظر می‌رسد، داستان بازی فار کرای 6 شباهت‌های فراوانی به نسخه‌های قبلی خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید که آیا سازندگان تغییراتی در فرمول خسته‌کننده این مجموعه ایجاد خواهند کرد یا با اثری تکراری و فراموش‌نشدنی به سبک دو نسخه پیشین روبرو خواهیم شد.


گیم پلی بازی فارکرای 6


گیم پلی فارکرای 6

همچون دیگر عناوین این سری، گیم پلی Far Cry 6 نیز اثری اکشن و ماجراجویانه در سبک شوتر اول‌شخص خواهد بود. بازیکنان می‌توانند بسته به سبک بازی خود به تکمیل ماموریت‌ها بپردازند. در واقع، این آزادی عمل شامل استفاده از مخفی‌کاری برای پیشروی یا زدن به دل دشمنان می‌شود. سازندگان این عنوان در طراحی جزیره یارا از کوبا الهام گرفته‌اند. همان‌طور که گفته شد، این اثر بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین نقشه سری را خواهد داشت.

مخاطبان در ابتدای بازی می‌توانند جنسیت شخصیت اصلی را انتخاب کنند. گیم پلی بازی Far Cry 6 تقریبا مشابه با سه قسمت قبلی بوده و بر استفاده از سلاح‌ها، وسایل نقلیه دست‌ساز و دیگر موارد برای شکست یک دیکتاتور تمرکز دارد. بازیکنان می‌توانند در قالب سیستم Fangs for Hire، حیوانات مختلفی را به کار گرفته و از آن‌ها در راستای تکمیل ماموریت‌ها استفاده کنند. علاوه بر این، امکان کمک گرفتن از سربازان دیگر نیز وجود خواهد داشت. مخاطبان می‌توانند به تنهایی یا به همراه یکی از دوستان خود به تجربه گیم پلی فارکرای ۶ بپردازند.


تاریخ انتشار فارکرای ۶


بررسی بازی فارکرای 6

در جریان رویداد Ubisoft Forward، تاریخ انتشار بازی Far Cry 6 به صورت رسمی اعلام شد که البته همین ابتدا با تاخیر رو به رو شد. این اثر قرار بود در 18 فوریه (30 بهمن) سال آینده برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X، PS4، Xbox One، PC و گوگل استیدیا منتشر شود. افرادی که بازی فارکرای 6 را برای کنسول‌های PS4 و Xbox Series X خریداری کنند، می‌توانند به صورت رایگان و با دریافت به‌روزرسانی‌های گرافیکی به تجربه آن بر کنسول‌های نسل بعدی بپردازند.

تاریخ انتشار Far Cry 6 به لطف فروشگاه مایکروسافت فاش شده است که لیست انتشار جدیدی از بازی یوبی سافت را به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که در بهار سال آینده، یا به طور دقیق‌تر، در تاریخ 25 مه مصادف با 4 خرداد 1400 این بازی برای  PS5 ، PS4 ، Xbox One ، Xbox Series X و PC منتشر می‌شود که 6 روز قبل از روز Memorial Day است. تا این لحظه، تاریخ انتشار بازی فارکرای ۶ توسط Ubisoft تأیید نشده است، اما بر خلاف بسیاری از خرده فروشان، احتمال کمی برای تردید در لیست بازی در فروشگاه رسمی مایکروسافت وجود دارد؛ زیرا تاریخ انتشار بسیاری از بازی‌های امسال را فاش کرده است.


سیستم مورد نیاز فارکرای 6


فار کرای ۶

هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی مبنی بر سیستم مورد نیاز Far Cry 6 منتشر نشده است. با این حال، کارشناسان این حوزه، با بررسی بازی Far Cry 6 و اطلاعات آن، تصمیم به پیش‌بینی حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این اثر گرفته‌اند. در جدول زیر می‌توانید سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز فارکرای ۶ را مشاهده کنید.

قطعات حداقل سیستم مورد نیاز سیستم پیشنهادی
پردازنده Intel Core i5-4440 | AMD FX-8300 Intel Core i7-7700K | AMD Ryzen 7 2700X
حافظه رم 8 گیگابایت 8 گیگابایت
سیستم عامل ویندوز 10 (64 بیت) ویندوز 10 (64 بیت)
کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD R9 380 NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti | AMD RX 5700
پیکسل شیدر 5.1 5.1
ورتکس شیدر 5.1 5.1
حافظه گرافیکی 2048 مگابایت 8192 مگابایت

 


سخن پایانی


فارکرای ۶

در این مطلب به بررسی بازی Far Cry 6 پرداختیم. با توجه به افت قابل توجه سری فارکرای و واکنش نسبتا سرد مخاطبان و منتقدان به نسخه New Dawn، قسمت ششم راه سختی برای موفقیت در پیش دارد. نمایش این اثر در جریان کنفرانس Ubisoft Forward قابل قبول بود و توانست مخاطبان را به خود امیدوار کند. نظر شما در مورد بازی فار کرای 6 چیست؟ آیا آن را نفسی تازه در کالبد این فرانچایز می‌دانید؟ نظراتتان در مورد مجموعه فارکرای را در پایین صفحه با ما به اشتراک گذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار