اپلیکیشن هابازیگیمینگ

بازی های جدید اندروید ؛ معرفی هشت بازی جذاب هفته سوم اسفند

ویروس جدید دامن کنفرانس توسعه‌دهنده‌های بازی (Game Developers Conference) را هم گرفت و کنفرانس امسال یعنی GDC 2020 کنسل شد. احتمالا این اتفاق بدترین و شوکه‌کننده‌ترین خبری بود که توسعه‌دهندگان و شرکت‌های تولید بازی می‌توانستند در ماه‌های آغازین سال 2020 بشنوند. اما این باعث نمی‌شود شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان دست روی دست بگذارند و کاری نکنند. در این مقاله هشت مورد از بازی های جدید اندروید را به شما معرفی می‌کنیم که هفته اول اسفند به گوگل پلی اضافه شدند، آپدیت‌های جدید داشتند و تجربه جدیدی برای کاربران خواهد بود.

Om Nom: Run

بازی های جدید اندروید - 0

بازی Om Nom: Run یک از بازی های جدید اندروید و یک بازی اتو رانر (دونده خودکار) تولید شرکت ZeptoLap است. در این بازی همان‌طور که احتمالا در تصویر دیده‌اید، شخصیت اصلی بازی محبوب و معمایی Cut the Rope ایفای نقش می‌کند. در این بازی باید به سمت جلو بدوید، بین سه ردیف تغییر مسیر دهید، از موانع عبور کنید، آیتم‌هایی را که باید جمع‌آوری کنید. اگر دقت کنید این بازی شباهت زیادی به موج‌سواران مترو یا همان Subway Surfers دارد. اما چیزی که مثل یک راز است، این است که چرا تولید و عرضه آن به بازار این همه طول کشیده است.

Liege Dragon

بازی های جدید اندروید - 1

بازی Liege Dragon جدیدترین بازی انتخابی Kemco از دنیای بزرگ ایده‌های بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JPRG) است. شخصیت‌های این بازی نوجوانانی خوش‌اندام هستند و داستان بازی درباره شاهزاده‌ای یتیم است که سعی می‌کند در پادشاهی خود حکم‌رانی کند. گیم‌پلی بازی درباره نبردهای نوبتی، مهارت‌ها، حالات روحی و تمام چیزهای خوب دیگر است. یکی از بازی های جدید اندروید که حتما باید آن را انتخاب کنید، قطعا همین گزینه است.

Dragon Quest of the Stars

بازی های جدید اندروید - 4

بازی Dragon Quest of the Stars تولید شرکت Square Enix یکی از بازی های جدید اندروید است و مدت کوتاهی است که در ژاپن عرضه شده است و در حال حاضر می‌توانید با دانلود آن از گوگل پلی، در هر نقطه از کره زمین که هستید، آن را بازی کنید. همانطور که از Squeenix انتظار می‌رود، بازی به زیبایی و هنرمندانه طراحی شده است، سبک نقش‌آفرینی کارتونی است و در آن نبردهای نوبتی، مهارت‌ها، ورد و جادو و هیولاهای مختلف را شاهد هستیم.

Dragon Raja

بازی های جدید اندروید - 2

بازی Dragon Raja یک بازی بیدادگرانه و با سبک نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره گسترده (MMOPRG) است. این بازی در Unreal Engine 4 توسعه پیدا کرده و شبیه بازی‌های بالارده و باکیفیت کنسول‌های رومیزی است که خیلی وقت هم از عرضه آن‌ها نمی‌گذرد. در این بازی به مجموعه‌ای از مکان‌ها در جهان واقعی سفر می‌کنید و با مردم به جنگ و نبرد و دعواهای فیزیکی می‌پردازید.

LEGO Legacy: Heroes Unboxed

بازی های جدید اندروید - 3

لگو (LEGO) این روزها همه جا می‌رود و در هر صنعتی ورود می‌کند. نه تنها پازل‌ها و معماهای کودکانه و تعاملی را به بازار عرضه کرد، بلکه این ابر برند دانمارکی اخیرا با Gameloft قرارداد همکاری امضا کرده و در حال حاضر با بازی LEGO: Heroes Unboxed قرار است جهان را تحت استعمار خود درآورد.

در این بازی باید شخصیت‌های مختلف LEGO را جمع کنید و آن‌ها را به میدان نبرد بفرستید. روند بازی را به خوبی می‌شناسید. این بازی، چندنفره غیرهمزمان است و مجموعه‌ای از LEGO City، Ninjago و Space است که در آینده گزینه‌های دیگری هم به آن اضافه می‌شود.

آپدیت‌های جدید بازی‌های اندروید

بعد از معرفی بازی های جدید اندروید ، حالا نوبت معرفی بازی های اندروید می‌رسد که هفته اول اسفند، آپدیت‌های جدید آن‌ها در گوگل پلی قرار گرفتند و ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به بازی‌های خود اضافه کردند.

Mario Kart Tour

بازی های جدید اندروید - 5

آخرین آپدیت دو هفته‌ای بازی Mario Kart Tour، زمان را به آن روزهای خوش گذشته برده است که ماریو لباس قرمزرنگ به تن داشت. بعد از آپدیت جدید این بازی شباهت زیادی به Mario (Classic) پیدا کرده است. هفته بعد می‌توانید بازی Luigi (Classic) را هم دانلود کنید. در آپدیت جدید، کارت‌ها و گلایدرهای جدید هم اضافه شدند.

Marvel Strike Force

بازی های جدید اندروید - 6

این هفته برای شخصیت‌های جدید هفته خوبی بوده است. نه تنها بازی Mario Kart Tour چند شخصیت جدید را معرفی کرد، بلکه در بازی Marvel Strike Force هم شاهد معرفی چهار قهرمان جدید هستیم: بلاب (Blob)، تاود (Toad)، آیرن‌هارت یا قلب‌آهنی (Ironheart) و رد اسکال یا جمجمه قرمز (Red Skull). همچنین به‌روزرسانی‌ها و ارتقا هم برای شخصیت‌هایی مثل Hydra Grenadier، Hydra Rifle Trooper، Hydra Armored Guard و Hydra Snooper را شاهد هستیم. در اصل اگر از بازی‌های قهرمانانه و شخصیت Hydra خوشتان نمی‌آید، لذت این بازی را از دست می‌دهید.

Magic: ManaStrike

بازی های جدید اندروید - 7

بازی Magic: ManaStrike بعد از اینکه ماه‌های گذشته یکی از بازی های جدید اندروید بود، بالاخره اولین آپدیت خود را به بازار عرضه کرد. این به‌روزرسانی شامل اضافه شدن جادوگران (Planeswalkers)، کارت‌ها و ویژگی‌های جدید بازی است. اگر تا به حال از این بازی لذت برده‌اید، با فهمیدن این که می‌توانید با Angrath، مینوتور (minotaur)، موجودی افسانه‌ای که نیمی انسان و نیمی گاو است بازی کنید خوشحال می‌شوید. همچنین شخصیت جدیدی به بازی اضافه شده که Koth of the Hammer نام دارد. به‌روزرسانی جدید موارد دیگری هم دارد که پیشنهاد می‌کنیم بازی را دانلود کنید و لذت ببرید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار