اندرویدبازیگیمینگ

زامبی در کال اف دیوتوی موبایل ؛ آپدیت جدید در راه است

به زودی زامبی در کال اف دیوتی موبایل دیده می‌شود. در جدیدترین آپدیت بازی کال اف دیوتی موبایل قرار است مود زامبی به این بازی اضافه شود. البته این تنها تغییر بازی نخواهد بود. علاوه بر اینکه زامبی در کال اف دیوتوی موبایل قرار می‌گیرد، بازی از کنترلر ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ هم پشتیبانی خواهد کرد. موضوع مهم‌تر اینجاست که این آپدیت جدید امروز عرضه شده و همه می‌توانند آن را تجربه کنند.

همچنین مشخص شده که دو روز دیگر نقشه جدید و حتی «بتل پس» جدید هم برای این بازی عرضه می‌شود. سازندگان بازی به این موضوع اشاره کرده‌اند که ویژگی‌های دیگری هم به بازی اضافه خواهد شد.

زامبی در کال اف دیوتوی موبایل

بازی کال اف دیوتی موبایل در مهر ماه راهی بازار شد و شاهد استقبال بازیکنان از این بازی بودیم. این بازی در همان چند روز اول به رکورد ۳۰ میلیون بازیکن دست پیدا کرد. میزان دانلود این بازی در ماه اول هم به ۱۴۸ میلیون بار رسیده است. این بازی هم اکنون به دومین بازی موفق تاریخ موبایل تبدیل شده و پشت سر پوکمون گو قرار گرفته است. حتی مشخص شده که در ماه اول ۲۲٫۸ میلیون دلار در این بازی هزینه شده و بازیکنان آیتم‌های مختلف بازی را خریده‌اند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار