بازیگیمینگ

نسخه‌ی دموی مخصوص The Wonderful 101: Remastered به همراه یک به‌روزرسان جدید منتشر شد

اگر تاکنون بازی اکشن The Wonderful 101: Remastered را تجربه کرده‌اید، حالا شانس این را دارید که پیش از خرید این عنوان، نسخه‌ی دموی «wonder-size cadet» آن را امتحان کنید.

این دموی مخصوص که تقریباً دارای دو ساعت گیم‌پلی است، شامل بخش مقدمه و تمام قسمت‌های ماموریت Operation 001 می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا در نقش شخصیت Wonder-Bayonetta به بازی بپردازید. علاوه بر این، پلاتینوم گیمز (Platinum Games) تصمیم گرفته است تا تعدادی آیتم پشتیبانی و مقداری واحد پول درون بازی را نیز در اختیار بازی‌بازان قرار دهد تا آن‌ها تجربه‌ی خوبی داشته باشند. همچنین شما می‌توانید میزان پیشرفت خود در نسخه‌ی دمو را به بازی نهایی انتقال دهید.

اگرچه شخصیت Wonder-Bayonetta در نسخه‌ی اصلی نیز حضور داشت، اما پیدا کردن او کار آسانی نبود. البته اگر شما بازی را خریداری کرده‌اید و می‌خواهید در نقش این شخصیت با دشمنان مبارزه کنید، باید خبر خوبی را به اطلاعتان برسانیم. پلاتینوم بازی‌بازان فعلی The Wonderful 101: Remastered را فراموش نکرده و به‌روزرسان جدید نسخه‌ی ۱/۰۳ را برای آن‌ها منتشر کرده است. این به‌روزرسان علاوه بر رفع برخی از باگ‌های بازی، قابلیت «Wonderful Code» را نیز به این عنوان اضافه می‌کند.

به لطف این ویژگی، بازی‌بازان فعلی نیز می‌توانند با وارد کردن کدهای مشخص شده، موارد اضافه شده در نسخه‌ی دمو مانند Wonder-Bayonetta را دریافت کنند. علاوه بر این شخصیت، پلاتینوم شخصیت‌های Wonder-Jeanne و Wonder-Rodin را نیز به بازی اضافه کرده است. جالب است بدانید که این استودیو قصد دارد در آینده نیز شخصیت‌های جدید را به عنوان ابرقهرمانی خود دعوت کند.

در نهایت باید اعلام کنیم که اگر به دنبال اضافه کردن شخصیت‌های جدید هستید، کد‌های زیر را در بخش Wonderful Code وارد کنید:

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار