بازیگیمینگ

موتور Call of Duty: Warzone برای Black Ops Cold War به‌روزرسانی نخواهد شد

تنها چند روز تا عرضه‌ی Call of Duty: Black Ops Cold War باقی مانده است و طبعا بخش بتل رویال فوق‌العاده محبوب Warzone از Modern Warfare هم قرار است که به این بازی اضافه شود. اما خوب است بدانید که Warzone بدون تغییر باقی خواهد ماند و خبری از به‌روزرسانی موتور بازی نیست.

علی‌رغم اینکه تا کنون اکتیویژن (Activision)، تری‌آرک (Treyarch) و ریون سافتور (Raven Software) آلفا و بتای Call of Duty: Black Ops Cold War را منتشر کرده‌اند، اما هنوز سوالات زیادی در مورد این بازی باقی مانده است که بخشی از آن به ترکیب شدن بتل رویال Warzone با این بازی برمی‌گردد. در حال حاضر می‌دانیم که Call of Duty: Black Ops Cold War از موتور متفاوتی نسبت به Modern Warfare و Warzone استفاده می‌کند، اما با این وجود Warzone قرار است که بدون تغییر بماند و با این موتور جدید به‌روزرسانی نخواهد شد.

این موضوع را یکی از طراحان هنری ارشد اکتیویژن تایید کرده است. عدم تغییر موتور منطقی است، چرا که ممکن است باعث به هم خوردن هسته‌ی اصلی گیم‌پلی شود و همچنین هزینه‌های زیادی را هم برای تیم توسعه‌ی بازی در بر دارد. در عوض اینفینیتی وارد (Infinity Ward) می‌تواند وقت خود را صرف بهینه‌سازی نسخه‌ی فعلی Warzone کند و برای آن محتوای جدیدی هم منتشر کند. در حال حاضر انتقاداتی به گیم‌پلی Warzone وارد است. مثلا بسیاری معتقدند که حملات Melee در بازی بیش از حد قدرتمند هستند، اما طبعا این موارد با یک بهینه‌ساز قابل حل هستند و نیازی به تغییر کامل موتور بازی نیست.

البته Call of Duty: Black Ops Cold War تاثیراتی برروی Warzone خواهد داشت که مهم‌ترین آن، قابلیت استفاده از Loadoutهای این بازی در Warzone است. در نهایت به نظر می‌رسد که حتی با عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد، این بتل رویال محبوب قرار نیست فعلا جایی برود و هواداران باید بیشتر منتظر نحوه‌ی ادغام آن با Call of Dutyهای بعدی باشند.

Call of Duty: Warzone هم اکنون به صورت رایگان برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی موجود است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار