بازیگیمینگ

اکتیویژن تایید کرد: بازی نسل بعدی Call of Duty 2021 توسط Sledgehammer Games در دست ساخت قرار دارد

اکتیویژن رسماََ اعلام کرد که بازی Call of Duty 2021 توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) در دست ساخت قرار داد و در سه ماهه چهارم امسال عرضه خواهد شد.

در جریان جلسه سرمایه‌گذاران، سران ارشد اکتیویژن (Activision) تایید کردند که اواخر امسال بازی جدیدی از سری Call of Duty عرضه خواهد شد. خبر بزرگ دیگری که در جلسه مالی مذکور منتشر شد این است که استودیوی اسلج‌همر گیمز بر روی نسخه بعدی از سری Call of Duty کار می‌کند. نکته مهم دیگر این است که بازی مذکور برای “کنسول‌های نسل بعدی و رایانه‌های شخصی” ساخته شده است و با اکوسیستم Call of Duty ادغام می‌شود. همچنین اکتیویژن تایید کرد که Call of Duty 2021 شامل بخش داستانی، چندنفره و حالت‌های مختلف co-op نیز می‌شود.

شایعه‌ها قبلاََ متذکر شده‌‍‌اند که اسلج‌همر گیمز به دوره‌ی جنگ جهانی دوم باز خواهد گشت و بازی WWII Vanguard نام دارد. اثر قبلی آن‌ها با نام Call of Duty: WWII در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. اعضای ارشد این استودیو دو سال پیش این تیم را ترک کردند، اما در سال ۲۰۲۰ با استخدام ۱۵۰ نیروی جدید، توانستند به تعادل مورد نظر دست پیدا کنند، اگرچه گزارش‌های چند روز گذشته به لغو شدن بازی اشاره داشتند، اما گویا حقیقت نداشتند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار