بازیگیمینگ

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه آمازون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

به تازگی بخش تحلیل و آمار فروشگاه آمازون (Amazon)، لیستی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده و انگلیس را منتشر کرده و به نظر می‌رسد که کنسول نینتندو سوییچ در هر دو منطقه عملکردی فراتر از انتظار داشته است.

فروشگاه آمازون به عنوان یکی از بزرگترین خرده‌فروشان جهان، هر ساله فهرستی از پرفروش‌ترین محصولات خود را منتشر می‌کند که حاوی مطالب جالبی برای علاقه‌مندان دنیای سرگرمی به شمار می‌آید. این فهرست علاوه بر آمار فروش عناوین مختلف، به خوبی نشان می‌دهد که بازی‌بازان از چه محصولاتی بیشتر استقبال کرده‌اند. با بررسی فهرست پرفروش‌ترین عناوین سال ۲۰۲۰ شرکت آمازون، می‌توان دریافت که کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است و در کنار آن دو بازی Cyberpunk 2077 و FIFA 21 نیز خوش درخشیده‌اند.

همان‌طور که بسیاری انتظار دارند، عنوان فوق‌العاده موفق و محبوب Animal Crossing: New Horizons در فروشگاه آمازون ایالات متحده و انگلستان، پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۰ بوده است. این عنوان منحصر به فرد به بازی‌بازان این امکان را می‌دهد که به مناطق مختلف سفر کنند، فضاهای جدید را کشف نموده و به همراه دوستان خود به معاشرت و انجام فعالیت‌های جذاب و مفرح بپردازند. لازم به ذکر است که در فهرست سال فروشگاه آمازون، نسخه‌ی فیزیکی بازی Animal Crossing: New Horizons در رتبه‌ی نخست و نسخه‌ی دیجیتالی آن در رده‌ی پنجم قرار دارد.

دومین بازی برتر در ایالات متحده نیز Super Mario 3D-All Stars از شرکت نینتندو بود که در سال ۲۰۲۰ با استقبال بالای بازی‌بازان همراه شد. البته این عنوان تا زمان محدودی بر روی فروشگاه آمازون عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان تنها تا پایان ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی فرصت خرید آن را خواهند داشت. همچنین بازی‌های رده‌ی سوم و چهارم فهرست پرفروش‌ترین‌های فروشگاه آمازون ایالات متحده یعنی Mario Kart 8 Deluxe و Super Smash Bros. Ultimate نیز متعلق به شرکت نینتندو بودند.

شما در پایان می‌توانید فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ فروشگاه آمازون را در زیر مشاهده نمایید:

ایالات متحده انگلستان
عنوان بازی رتبه‌ی سال ۲۰۲۰ عنوان بازی ‌رتبه‌ی سال ۲۰۲۰
(Animal Crossing: New Horizons (retail version ۱ Animal Crossing New Horizons ۱
Super Mario 3D All-Stars ۲ (FIFA 21 (PS4 version ۲
Mario Kart 8 Deluxe ۳ (Minecraft (Switch version ۳
Super Smash Bros. Ultimate ۴ Super Mario 3D All-Stars ۴
(Animal Crossing: New Horizons (digital version ۵ (FIFA 21 (Xbox One version ۵
(Cyberpunk 2077 (PS4 version ۶ (Just Dance 2021 (Switch version ۶
Ring Fit Adventure ۷ The Last of Us Part 2 ۷
Hyrule Warriors: Age of Calamity ۸ (Cyberpunk 2077 (PS4 version ۸
The Last of Us Part 2 ۹ (Assassin’s Creed Valhalla (Xbox One version ۹
The Legend of Zelda: Breath of the Wild ۱۰ (Assassin’s Creed Valhalla (PS4 version ۱۰
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار