بازیگیمینگ

حجم نسخه‌های ایکس‌باکس بازی Far Cry 6 مشخص شد

به‌تازگی در فهرست رسمی فروشگاه مایکروسافت، اطلاعاتی از حجم نسخه‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس بازی Far Cry 6 منتشر شده است. بر این اساس، بازی‌بازان برای نصب این بازی بر روی کنسول‌های مذکور حداقل به ۵۰ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهند داشت.

شب گذشته شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در نمایش گیم‌پلی و اطلاعات دیگر، سرانجام تاریخ انتشار بازی Far Cry 6 را اعلام کرد. به گفته‌ی یوبی‌سافت، این بازی بزرگ‌ترین عنوان مجموعه‌ی Far Cry خواهد بود. همچنین بیشترین تعداد سلاح در انواع مختلف نیز در این بازی وجود دارد. همچنین تایید شد که پروتاگونیست اصلی این بازی Dani Rojas نام دارد که بازی‌بازان می‌توانند آن را در نقش مذکر یا مونث تجربه کنند.

همان‌طور که اشاره‌ شد، حجم بازی Far Cry 6 بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس ۵۰٫۰۱ گیگابایت خواهد بود. البته در صورت وجود بهینه‌ساز روز اول، طبعاً حجم آن بیشتر خواهد شد. فعلاً اطلاعاتی در خصوص حجم بازی Far Cry 6 بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر نشده است.

اشاره به حجم نسخه‌های ایکس‌باکس Far Cry 6 در فروشگاه مایکروسافت

بازی Far Cry 6 در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۰ (۷ اکتبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس، استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار