بازیگیمینگ

به‌روزرسانی جدید بازی Towers of Everland منتشر شد

تیم سازنده‌ی Towers of Everland همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترین به‌روزرسانی مربوط به این بازی را در اختیار هواداران قرار داد که ویژگی‌های جالبی را هم به آن اعمال می‌کند.

Towers of Everland از سری عناوین هیجان انگیز در سبک‌های ماجراجویی، نقش‌آفرینی و اکشن به صورت اول شخص است که ابتدا در ماه می امسال با قیمت ۴٫۹۹ دلار برروی سیستم عامل iOS و به طور دقیق‌تر سرویس اپل آرکید در دسترس قرار گرفت و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. از آن زمان تا به حال، استودیوی سازنده‌ی این بازی دست به عرضه‌ی چند به‌روزرسانی از آن زده است که بیشتر به برطرف‌سازی باگ‌ها و ایرادات موجود در آن مربوط می‌شوند. حال امروز یک به‌روزرسانی بزرگ و جذاب از این اثر به دست هواداران رسیده است که برروی گیم‌پلی آن تمرکز دارد و در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد. اگر از دوست داران سبک‌های ذکر شده هستید، Towers of Everland انتخاب ایده‌آلی برایتان خواهد بود.

بسیاری از تغییراتی که گفته شد، با درخواست طرفداران صورت گرفته است؛ چرا که سازندگان از زمان عرضه‌ی آن بازی اعلام کرده بودند که انتقادات و پیشنهادات بازی‌بازان برایشان اهمیت دارد. حال این تیم امیدوار است که Towers of Everland به وسیله‌ی این به‌روزرسانی از گذشته جذا‌ب‌تر و درگیر کننده‌تر باشد و شمار هواداران آن نیز به مرور زمان افزایش یابد.

سیستم جدیدی تحت عنوان Renown به بازی اضافه شده است که بازی‌بازان با آن می‌توانند مهارت‌های شخصیت‌هایشان را افزایش داده و با قدرت بیشتری در میادین حضور یابند. ضمنا امکان باز کردن برخی از راه‌ها و نقشه‌ها با الماس‌های تازه نیز فراهم شده است و می‌توانید ماجراجویی‌های دیگری نیز در آن داشته باشید. از دیگر امکانات این به‌روزرسانی باید به سلاح‌های جدید و متنوع اشاره داشت. در مجموع باید گفت که دریافت و تجربه‌ی آن برای هواداران الزامی است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار