بازیگیمینگ

نسخه‌ی نسل نهمی ویچر ۳ محتوای جدیدی بر اساس سریال ویچر خواهد داشت

تقریبا حدود ۶ سال از عرضه‌ی بازی ویچر ۳ برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم سپری شده است. حتی از عرضه‌ی آخرین و بزرگ‌ترین بسته‌ی الحاقی بازی یعنی Blood and Wine هم بیش از ۵ سال سپری شده است. با این حال، نسخه‌ی نسل نهمی بازی ویچر ۳ به همراه محتوای جدید در راه است.

مدتی پیش سی دی پراجکت رد اعلام کرده بود که قصد دارد نسخه‌ی نسل نهمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt را منتشر کند و از قابلیت‌های مهم سخت‌افزاری کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت استفاده کند. در جریان مراسم ویچرکان (WitcherCon) که با همکاری نتفلیکس و سی دی پراجکت رد برگزار شد، این شرکت لهستانی از کاور جدید نسخه‌ی کامل بازی ویچر ۳ برای کنسول‌های نسل نهمی رونمایی کرد و در این میان خبر داد که محتوای جدیدی هم قرار است برای ویچر ۳ عرضه شود. این محتوا قرار است بر اساس سریال ویچر شبکه‌ی نتفلیکس ساخته و عرضه شود.

تصویر هنری از گرالت در بازی و سریال ویچر

با این وجود سی دی پراجکت اطلاعات بیشتر درباره‌ی این محتوای جدید را به زمان دیگری موکول و اعلام کرد که به‌زودی درباره‌ی آن سخن خواهد گفت. البته، قبل از اینکه بسیار امیدوار شوید، باید گفت که این بسته‌ی الحاقی دارای مناطق جدید برای اکتشاف یا مأموریت‌‌های تازه‌ای برای انجام دادن نخواهد بود بلکه این محتوا بیشتر همانند همان بسته‌های الحاقی کوچک رایگانی است که در گذشته برای ویچر ۳ منتشر شده بود. حتی روی کاور جدید نسخه‌ی کامل بازی ویچر ۳ به‌وضوح نوشته شده است که این نسخه دارای آیتم‌های اضافی بر اساس سریال نت‌فلیکس خواهد بود. این یعنی باید انتظار چیزی مثل شمشیر، زره یا چیزهای کوچک‌تری از این قبیل باشید و قرار نیست یک بسته‌ی الحاقی مثل دو بسته‌ی الحاقی بزرگ ویچر ۳ به بازی اضافه شود.

باید منتظر اطلاعات بیشتر و همچنین نمایش رسمی نسخه‌ی نسل نهمی بازی و پیشرفت‌های آن باشیم تا ببینیم که این نسخه در عمل چقدر در بهبود گرافیکی بازی نقش داشته است یا قرار است از چه ویژگی‌های خاص کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری استفاده کند. این نسخه علاوه بر اینکه می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که به هر دلیل فرصت تجربه‌ی ویچر ۳ و دو بسته‌ی الحاقی بزرگش را پیدا نکرده‌اند، بلکه در صورت بهبود گرافیکی قابل‌توجه می‌تواند حتی نظر افرادی را که چندین بار بازی را انجام داده‌اند به خود جذب کند. به هر حال، افرادی که نسخه‌ی اصلی بازی را قبلا خریداری کرده باشند، برای تجربه‌ی مجدد آن نیاز نیست هزینه‌ی دوباره‌ای پرداخت کنند. حتی محتوای جدید بازی که قرار است بر اساس سریال ویچر ساخته شود، می‌تواند برای برخی انگیزه‌ی دوباره‌ای ایجاد کند؛ هرچند کوچک است.

سی دی پراجکت رد که سال گذشته حواشی عجیبی را پشت سر گذاشت، اکنون دوباره امیدوار است که با ویچر بتواند موفقیت‌های خود را تکرار کند.

منبع: PC Gamer

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار