بازیگیمینگ

بازی The Last of Us Part 2 به پرفروش‌ترین بازی سال 2020 در بریتانیا تبدیل شد

بالاخره بازی The Last of Us Part 2 روانه فروشگاه‌ها شد و براساس اخبار منتشر شده بازیکنان بریتانیایی استقبال چشم‌گیری از جدیدترین ساخته ناتی‌داگ داشته‌اند.

ماجراجویی‌های جدید الی و جوئل با عبور از بازی محبوب Animal Crossing: New Horizons توانسته در بریتانیا به پرفروش‌ترین بازی ویدیویی سال جاری میلادی تا به امروز تبدیل شود. با توجه به گزارشات منتشر شده بازی The Last of Us Part 2 علاوه‌بر حکمرانی بر جدول فروش سال 2020 دنیای بازی‌های ویدیویی در بریتانیا، توانسته به پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن 4 در زمان انتشار نیز تبدیل شود.

وبسایت Gamingbolt در مطلب خود پیرامون این موضوع اعلام کرده، د لست آو آس 2 طی هفته نخست انتشارش توانسته به فروشی بیشتر از بازی‌های Uncharted 4 ،God of War و Marvel’s Spider-Man دست یابد. البته باید در نظر داشت در اینجا فقط فروش فیزیکی بازی‌ها در نظر گرفته شده‌است

کسی در موفقیت تجاری و فروش بالای د لست آو آس 2 تردید نداشت، اما با این وجود رکوردشکنی‌های این بازی در این زمینه قابل‌توجه است. جدیدترین بازی ناتی‌داگ پیش از این توانسته بود به عنوان پرفروش‌ترین بازی در حالت پیش‌خرید در بسیاری از مناطق جهان تبدیل شود.

داستان The Last of Us Part 2 دقیقا پنج سال بعد از وقایع قسمت اول شروع می‌شود و حالا با الی جوان و نوزده ساله روبه رو می‌شویم که همراه جوئل در جامعه کوچکی که در شهر جکسون ایالت وایومینگ شکل گرفته زندگی می‌کند. مردم شهر جکسون توانسته‌اند شرایط را تا حدودی به حالت نرمال بیست‌وپنج سال پیش دنیا برگردانند.

با این حال، تراژدی‌ها همیشه به دنبال تسخیر زندگی الی هستند و قرار نیست که بگذارند او کمی مزه آرامش را بچشد. گروهی از بازماندگان یاغی به جامعه جکسون حمله می‌کنند و در جریان این حمله اتفاقی رخ می‌دهد که الی مجبور می‌شود برای گرفتن انتقام، پا در سفر تازه و خطرناک دیگری بگذارد.

بازی د لست آو آس 2 هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی پلی استیشن 4 در دسترس است

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار