بازیگیمینگ

حالت بتل‌رویال بازی Fallout 76 با شکست مواجه شده است

به تازگی شرکت بتسدا (Bethesda) در یک بیانیه‌ی رسمی اعلام کرد بخش بتل‌رویال بازی Fallout 76 که با نام Nuclear Winter شناخته می‌شود، با موفقیت همراه نبوده و در اواخر پاییز سال جاری میلادی به پایان خواهد رسید.

از زمان معرفی بازی جریان‌ساز PlayerUnknown’s Battlegrounds به صنعت بازی‌های ویدئویی مدت زمان زیادی می‌گذرد اما همچنان شاهد باقی ماندن تاثیر موفقیت‌های این اثر بر روند توسعه‌ی برخی عناوین هستیم. با این که قرار دادن یک بخش بتل‌رویال می‌تواند به موفقیت بازی‌های چند نفره و آنلاین کمک فراوانی کند اما باید در نظر داشت که عدم پیاده‌سازی درست و دقیق این سبک می‌تواند نتایج کاملا بر عکسی را رقم زند. حال شرکت بتسدا یکی از توسعه‌دهندگانی به شمار می‌آید که این موضوع را به خوبی دریافته است.

در همین راستا شرکت بتسدا اعلام کرد بخش بتل‌رویال بازی Fallout 76 قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی متوقف شود. البته بتسدا افزود تا زمان مذکور از حالت Nuclear Winter پشتیبانی خواهد کرد و بازی‌بازانی که در این حالت شرکت کنند، مشمول دریافت جوایز ارزشمندی خواهند شد.

به گفته‌ی بتسدا، با این که تیم توسعه‌ی بازی Fallout 76 از حمایت جامعه‌ی بازی‌بازان بخش Nuclear Winter رضایت کامل دارند اما این بخش نتوانسته است به موفقیت روزهای نخست خود ادامه دهد و محبوبیت اولیه‌ی آن خیلی زود به پایان رسیده است. همچنین تحقیقات نشان می‌دهند که بسیاری از بازی‌بازان عنوان Fallout 76 ترجیح می‌دهند هزینه‌ی پشتیبانی از حالت Nuclear Winter صرف بهبود جنبه‌های مهم‌تری از بازی شود. در هر صورت به نظر می‌رسد استقبال اندک بازی‌بازان و چالش‌های پشتیبانی از حالت بتل‌رویال، شرکت بتسدا را وادار به گرفتن تصمیم جهت اتمام بخش Nuclear Winter کرده است.

بازی آنلاین و چند نفره‌ی Fallout 76 هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار