لوازم خانگی

۱۰ مدل تابلوی نفیس و گران قیمت برای دکور خانه و دفتر کار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

دکوراسیون منزل یا دفتر کار با قرار گرفتن یک یا چند تابلو روی دیوار تکمیل می‌شود. معمولا پس از نصب تابلو به دیوار احساس می‌کنیم که محیط دنج و دوست داشتنی شده و می‌توانیم در آن احساس آرامش کنیم. همچنین این محصول که از نظر جنس و ظاهر و ابعاد از تنوع بسیار بالایی برخوردار است گزینه مناسبی برای انتخاب به عنوان هدیه است. اگر شما از دکوراسیون منزل یا محل کار دوستتان اطلاع داشته باشید و سلیقه او را هم بدانید می‌توانید با خرید یک تابلوی مناسب یک هدیه به یاد ماندنی به او بدهید.

ما در این مطلب ده تابلو از تابلوهای نفیس و گران قیمت موجود در بازار را معرفی کرده‌ایم. برخی از این تابلوها به صورت نقش برجسته تولید شده‌اند و بعضی با فلزات ارزشمند مثل طلا. دسته‌ای دیگر تایپوگرافی شعی یا آیه‌ای هستند که روی بوم با دستان هنرمندان بزرگ نقش بسته‌اند و بسیار چشم‌نواز هستند. پس اگر به دنبال یک تابلوی خاص و ارزشمند هستید حتما این مطلب را بخوانید.

تابلو نقاشی خط طرح آیه یا من اسمه دوا و ذکره الشفاء

تابلو نقاشی خط طرح آیه یا من اسمه دوا و ذکره الشفاء

تابلوی یک تکه با طرحی از آیه «یا من اسمه دوا و ذکره الشفاء». جنس این تابلو بوم است و با قاب ارائه شده است. در برابر نور خورشید مقاوم است و آسیبی نمی‌بیند. برای تمیز کردن این محصول فقط از یک دستمال نرم و نم‌دار استفاده کنید.

تابلو طرح شیر کد ۰۰۱

تابلو طرح شیر کد 001

تابلوی دیواری تولید شده از جنس PVC با قاب مخصوص. طرح این تابلو عکسی با کیفیت و زیبا از یک شیر نر است. این محصول در برابر نور خورشید مقام است و کمتر از ۳ کیلوگرم وزن دارد.

تابلو نقاشی خط طرح الحمدلله کد M20

تابلو نقاشی خط طرح الحمدلله کد M20

تابلو مستطیلی شکل با طرح تایپوگرافی با خط نستعلیق از عبارت « الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّكْرُ عَلَى مَا أَوْلانَا». جنس این تابلو بوم است، قاب مخصوص دارد و وزن آن کمتر از ۱ کیلوگرم است. در تولید این تابلو از رنگ روغن و رنگ اکرلیک با دوام استفاده شده و تمام رنگ‌های آن تثبیت شده است. این تابلو در برابر نور آفتاب مقاوم است و برای تمیز کردن آن فقط باید از دستمال لطیف و نم‌دار استفاده کنید.

تابلو منبت چوب مکس مدل ۰۴

تابلو منبت چوب مکس مدل 04

تابلو منبت کاری تولید شده از جنس چوب در ابعاد ۱۸۰*۷۵ سانتیمتر. این تابلو قاب ندارد و به وسیله گیره‌ای که در پشت آن نصب شده به دیوار آویزان می‌شود. این تابلوی نفیس می‌تواند به عنوان هدیه‌ای ارزشمند نیز تهیه شود.

تابلو مدل Lux_S106

تابلو مدل Lux_S106

تابلویی از جنس PVC  با طرحی از برج ایفل که با آینه و به صورت برجسته روی آن کار شده است. فریم این تابلو از جنسی سبک و مقاوم تولید است و مخمل به کار رفته در آن نیز از بهترین جنس مخمل موجود در بازار است. این محصول قابل شستشو بوده و کاملا در برابر نور خورشید مقام است.

تابلو ۳ تکه دکوراد مدل قرقاول

تابلو 3 تکه دکوراد مدل قرقاول

تابلو سه تکه تولید شده از جنس رزین و MDF با طرحی از طبیعت. این تابلوها قاب ندارند و با نصب در کنار یکدیگر طرح آن کامل می‌شود. طرح این تابلو به صورت برجسته کار شده است. این محصول قابل شستشو نیست.

تابلو دیواری ۳ تکه طرح گوزن کد DC7070002

تابلو دیواری 3 تکه طرح گوزن کد DC7070002

تابلو سه تکه تولید شده از جنس MDF با طرح برجسته‌ای از گوزن و درخت. این تابلوها قاب ندارند و با نصب در کنار یکدیگر طرح آن کامل می‌شود. این محصول نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد و قابل شستشو نیست.

تابلو برجسته شاهنامه فردوسی کارگاه تندیس و پیکره شهریار

تابلو برجسته شاهنامه فردوسی کارگاه تندیس و پیکره شهریار کد FG110

تابلو یک تکه تولید شده از جنس پلی‌استر با طرحی از شاهنامه فردوسی. طرح این تابلو از داستان هفت خوان رستم الهام گرفته شده و به شکلی بسیار زیبا تولید شده است. این محصول قابلیت شستشو دارد و در برابر نور خورشید نیز مقاوم است.

تابلو پازل ۵۰۰۰ تکه راونزبرگر مدل Bizzare Town

تابلو پازل 5000 تکه راونزبرگر مدل Bizzare Town

تابلویی از یک پازل ۵۰۰۰ تکه در قابی مخصوص. روی این تابلو شیشه قرار داده نشده است تا وضوح تصویر و زیبایی آن آسیبی نبیند. در تولید این محصول از چسب مخصوص استفاده شده که آن را در برابر گرد و خاک مقاوم کرده و درخشش خاصی به آن بخشیده است. این محصول در برابر نور خورشید مقاوم است اما قابل شستشو نیست.

تابلو طلاکوب مارک گلد طرح شعر کد TSH05

تابلو طلاکوب مارک گلد طرح شعر کد TSH05

تابلو طلاکوب که شعری از فخرالدین عراقی را با قلم استاد سید مهدی هاشمی بر خود دارد. متن شعر « راز دل دیوانه به هوشیار می گویید اسرار لب یار به اغیار مگیید بویی اگر از گوشه میخانه شنیدید ای اهل نظر بر سر بازار مگویید» است و با پلیمر پوشیده شده با ورق طلای ۲۴ عیار تولید شده است.

علاقه‌مند به خرید تابلوی نفیس هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار