لوازم خانگی

۶ مدل دریل شارژی عالی از بهترین برندهای سازنده

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

دریل‌های شارژی نوع جدید از دریل‌ها هستند که قابلیت حمل آسان و استفاده در هر محلی برای آن‌ها وجود دارد. این دریل‌ها با استفاده از باتری‌های قابل شارژ با ظرفیت بالا ساخته شده‌اند و می‌توان سرعت و قدرت بالایی را از آن‌ها انتظار داشت.

دریل‌های شارژی که از برندهای معتبر بازار عرضه شده‌اند دارای امکانات عالی هستند که در این مطلب چند مورد از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

بهترین دریل شارژی حرفه‌ای

دریل و پیچ گوشتی شارژی ماکیتا مدل HP330DWLE

دریل و پیچ گوشتی شارژی ماکیتا مدل HP330DWLE

نقاط قوت

  • وزن پایین
  • توان بالا
  • طراحی حرفه‌ای
  •  برنامه‌های کاری متنوع

نقاط ضعف

  •  ندارد

ماکیتا برندی معروف در حوزه ساخت محصولات صنعتی و برقی است که محصولات دریل شارژی آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. دریل و پیچ گوشتی شارژی ماکیتا با نام HP330DWLE در وزن ۱.۱ کیلوگرمی ساخته شده است و ابعادی برابر با ۵.۳*۱۸.۳*۲۰.۱ سانتی‌متر دارد.

این دریل شارژی از طریق باتری تغذیه می‌شود و برای افرادی که قصد استفاده از دریل را بدون برق دارند گزینه‌ای مناسب است و می‌توان در هر نقطه‌ای از امکانات آن استفاده کرد. برای راحتی کاربر، شرکت سازنده امکان کنترل سرعت را در محصول خود فراهم کرده است و سرعت گردش ۰ تا ۴۰۰ دور در دقیقه و ۰ تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه در آن وجود دارد.

این دریل شارژی به صورت چپ گرد و راست گرد کار می‌کند و دارای یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ با ظرفیت ۱.۳ آمپر ساعتی با ولتاژ تغذیه ۱۰.۸ ولت است. برای افزایش امکانات این محصول، برند سازنده ۱۸ برنامه کاری را در آن قرار داده است و وجود چراغ قوه و کیف برزنتی از دیگر امکانات این دریل شارژی ماکیتا است.

محصول ماکیتا توان ضربه ۰ تا ۶۰۰۰ در دقیقه یا ۰ تا ۲۵۰۰۰ ضربه در دقیقه را دارد و می‌تواند تا قطر ۲۱ میلی‌متری را سوراخکاری کند. این قطر در چوب است و دریل شارژی ماکیتا در فلز و مصالح توان سوراخکاری تا ۱۰ و ۸ میلی‌متر را دارد.

بهترین با امکانات ویژه

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی میلواکی مدل M12 BPD

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی میلواکی مدل M12 BPD

 

نقاط قوت

  • وزن مناسب
  •  کیفیت ساخت مناسب
  • طراحی حرفه‌ای
  • سرعت گردش عالی

نقاط ضعف

  • ندارد

محصول میلواکی از جمله بهترین دریل‌های شارژی بازار است که با وزن ۱.۵ کیلوگرمی ساخته شده است و استفاده از آن در هر محلی امکان‌پذیر است. این دریل شارژی از طریق یک باتری لیتیوم یونی تغذیه می‌شود و ولتاژ ورودی آن ۱۲ ولت است.

شرکت سازنده سرعت گردش آزاد ۰ تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه‌ای را در محصول خود فراهم کرده است و برای راحتی کار در آن امکان گردش به چپ و راست وجود دارد. این محصول با نرخ ضربه حداکثری ۲۲۵۰۰ ضربه در دقیقه کار می‌کند و این نرخ ضربه از نقاط قوت محصول میلواکی است.

دریل شارژی میلواکی قدرت سوراخکاری با قطر ۲۲ میلی‌متری در چوب را دارد و برای فلز و مصالح نرخ سوراخکاری آن قطر ۱۰ میلی‌متر است. شرکت سازنده از باتری قدرتمندی نیز در این محصول استفاده کرده است که توان ۲ آمپر ساعتی دارد و قابلیت شارژ مجدد برای آن وجود دارد.

از قابلیت‌های اضافی این محصول گیربکس دو وضعیتی، وضعیت‌های ۱۸ گانه گردش و نشان‌گر میزان شارژ است.

بهترین از برند معتبر

دریل پیچ گوشتی شارژی آاگ مدل BSB 14 G3 LI-202KIT 1X

دریل پیچ گوشتی شارژی آاگ مدل BSB 14 G3 LI-202KIT 1X

نقاط قوت

  •  کیفیت ساخت عالی
  •  طراحی ظاهری مناسب
  •  وزن مناسب
  • قدرت بالا
  •  قابلیت‌های کاری زیاد

نقاط ضعف

  • ندارد

محصولات آاگ را می‌توان جزو بهترین‌های بازار دانست چرا که در آن‌ها قابلیت‌های کاری زیادی فراهم شده است. دریل شارژی این برند با وزن ۱.۲۶ کیلوگرم ساخته شده است و ابعاد آن ۷.۵*۱۹*۲۰ سانتی‌متر است.

این دریل با باتری داخلی تغذیه می‌شود که ولتاژ کاری آن ۱۴.۴ ولت است و قابلیت شارژ مجدد دارد. ظرفیت شارژ این باتری ۲ آمپر ساعت است و با توجه به این ظرفیت، محصول آاگ توان کاری زیادی دارد.

سرعت گردش آزاد این دریل در دو حالت قابل تنظیم است که در حالت اول سرعت آن ۰ تا ۴۰۰ دور در دقیقه و در حالت دوم سرعت ۰ تا ۱۷۰۰ دور در دقیقه است. از امکانات دیگر محصول می‌توان به حالت راست گرد و چپ گرد اشاره کرد.

قفل سویچ نیز در این دریل شارژی وجود دارد و سه نظام آن از نوع خودکار با اندازه ۱۳ میلی‌متر است. برای سوراخکاری در چوب، این دریل شارژی قطر ۳۲ میلی‌متری دارد و برای سوراخکاری در فلز و مصالح قطر سوراخکاری دریل به ترتیب ۱۳ و ۱۰ میلی‌متر است.

از قابلیت‌های اضافی این دریل می‌توان به امکان تنظیم گشتاور در ۲۴ حالت و گیربکس دو وضعیته اشاره کرد.

بهترین با قدرت کاری بالا

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۶۱۴K

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K

نقاط قوت

  • قابلیت کار بدون نیاز به سیم
  •  طراحی حرفه‌ای
  •  باتری قدرتمند
  • سرعت گردش عالی

نقاط ضعف

  • نبود قفل سویچ

رونیکس از جمله برندهایی است که در حوزه ساخت تجهیزات صنعتی برقی فعالیت دارد و محصولات دریل شارژی این برند از بهترین‌های بازار هستند. دریل شارژی ۸۶۱۴K با وزن ۱.۱۶ کیلوگرمی ساخته شده است و منبع تغذیه آن باتری با ظرفیت ۱.۵ آمپر ساعتی است.

باتری این دریل با ولتاژ ۱۴.۴ ولت کار می‌کند و توان مناسبی را برای کارکرد دریل فراهم می‌کند. این دریل قابلیت کنترل سرعت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و سرعت گردش آزاد آن در دو حالت ۰ تا ۴۰۰ و ۰ تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه‌ای وجود دارد.

سیستم گردش این دریل شارژی چپ گرد و راست گرد است و قفل سویچ برای آن وجود ندارد. برای راحتی کار از سه نظام خودکار در این دریل استفاده شده است که اندازه ۱۰ میلی‌متری دارد و برای راحتی کار از ۲۱ حالت مختلف گشتاور در آن استفاده شده است.

این محصول دارای گیربکس دو وضعیته است و قابلیت کار به صورت ساده و چکشی در آن وجود دارد. از جمله بهترین امکانات این محصول می‌توان به وجود لوازم جانبی متنوع همراه دریل را نام برد که شامل مته‌های مختلف هستند.

بهترین از برند بوش

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی بوش مدل GSB 180-LI

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی بوش مدل GSB 180-LI

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت عالی
  • سرعت گردش بالا
  • توان کاری بالا
  • باتری قدرتمند

نقاط ضعف

  •  وزن بالا

محصولات بوش جزو بهترین محصولات برقی و صنعتی هستند و دریل شارژی بوش GSB 180-LI یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. این دریل با وزن ۳ کیلوگرمی ساخته شده است و ابعاد ۹۵*۲۶۵*۲۹۰ سانتی‌متری دارد.

این دریل با استفاده از دو باتری داخلی قابل شارژ کار می‌کند که ولتاژ ۱۸ ولتی دارد و ظرفیت شارژ آن ۳ آمپر ساعت است. قابلیت کنترل سرعت در این محصول بوش فراهم شده است و سرعت گردش آزاد آن ۰ تا ۴۵۰ یا ۰ تا ۱۷۰۰ دور در دقیقه است. برای افزایش قدرت این دریل شارژی، شرکت سازنده نرخ ضربه ۰ تا ۲۷۰۰۰ ضربه در دقیقه‌ای را فراهم کرده است.

سیستم گردش این دریل راست گرد یا چپ گرد است و از سه نظام خودکار ۱۳ میلی‌متری در آن استفاده شده است. ساخت این محصول به صورت حرفه‌ای است و برای راحتی کاربر طراحی شده است به صورتی که ابعاد آن ۶.۲*۲۱*۲۲.۵ سانتی‌متر است.

این دریل شارژی قابلیت سوراخکاری تا ۳۵ میلی‌متر در چوب، ۱۰ میلی‌متر در فلز و ۸ میلی‌متر در مصالح را دارد و می‌توان گشتاور آن را در ۲۲ حالت تنظیم کرد.

بهترین قابلیت‌ها با قیمتی مناسب

دریل پیچ گوشتی شارژی آاگ مدل BS12G3LI

دریل پیچ گوشتی شارژی آاگ مدل BS12G3LI

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت
  • برند معتبر
  • وزن مناسب
  •  سرعت گردش عالی

نقاط ضعف

  • نبود قفل سویچ

محصول آاگ مدل BS12G3LI دریلی است که با وزن ۱.۱ کیلوگرمی ساخته شده است و با استفاده از یک باتری ۱۲ ولتی قابل شارژ با ظرفیت ۱.۵ آمپر ساعتی کار می‌کند. این دریل شارژی دارای قابلیت تنظیم سرعت است و سرعت گردش آزاد آن در دو حالت قابل تنظیم است.

سرعت ۰ تا ۳۵۰ یا ۰ تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه‌ای در این دریل شارژی فراهم شده است و سیستم گردش سرعت آن راست گرد و چپ گرد است. قفل سویچ در این دریل شارژی وجود ندارد و برای بالا بردن توان دریل حداکثر گشتاور ۳۰ نیوتن متری در محصول وجود دارد.

این دریل دارای گیربکس دو وضعیته است و سوراخکاری آن در چوب با قطر ۳۰ میلی‌متری انجام می‌شود. این دریل قابلیت سوراخکاری در فلز با قطر ۱۰ میلی‌متری را دارد و سه نظام آن از نوع خودکار با اندازه ۱۰ میلی‌متری است.

علاقه‌مند به خرید دریل شارژی هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار