بازیگیمینگ

Nintendo Direct Mini | بازی Ori and the Will of the Wisps امروز برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

بازی Ori and the Will of the Wisps طی رویداد Nintendo Direct Mini توسط استودیوی مون استودیوز (Moon Studios) برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد و قرار است نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی آن به‌زودی در دسترس طرفداران قرار بگیرد. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات تکمیلی این خبر بپردازیم.

بازی Ori and the Will of the Wisps (که می‌توان آن را دنباله‌ای برای عنوان بسیار محبوب Ori and the Blind Forest به شمار آورد) امروز برای خرید در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت؛ این موضوع در حالی است که تنها چند ماه از انتشار بازی برای کنسول‌های اکس‌باکس می‌گذرد.

همچنین نسخه‌ی کلکسیونی (collector’s edition) بازی Ori and the Will of the Wisps به‌زودی توسط iam8bit برای فروش از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه شما می‌توانید تصویر منتشر شده از این نسخه‌ی ویژه را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که این باندل ویژه برای تمامی پلتفرم‌های بازی Ori and the Will of the Wisps از جمله نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قابل خریداری خواهد بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار