بازیگیمینگ

عرضه بازی Martha is Dead برای پلی استیشن 5 تایید شد

بازی ترسناک Martha is Dead که چند ماه پیش برای کنسول‌های جدید ایکس باکس و پی سی معرفی شده بود، قرار است برای پلی استیشتن 5 نیز منتشر شود.

طبق جدیدترین اخبار، بازی اول‌شخص ترسناک روان‌شناختی Martha is Dead قرار است برای پلی استیشن 5 نیز عرضه شود. نسخه‌های کنسول‌های ایکس باکس و پی سی این بازی قبلا معرفی شده بودند. استودیوی LKA که بازی Town of Light را پیش‌تر ساخته بود، درحال توسعه‌ی این بازی است. وقایع Martha is Dead در یک منطقه‌ی روستایی در ایتالیا جریان دارد که نیروی‌های متحدین و متفقینِ جنگ جهانی دوم در آن‌جا مشغول جنگیدن هستند. در همان روزها، جسد غرق‌شده‌ی زنی به‌نام مارتا در ساحل یک دریاچه پیدا می‌شود و حالا درحالی‌که آتش جنگ بین دو طرف شدت می‌گیرد، خواهر دوقلوی او باید با عواقب مرگش کنار بیاید.

این بازی در ماه اوت (مرداد-شهریور) برای کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم پی سی معرفی شده بود و حالا سازندگان مدتی است بی‌وقفه در تلاش هستند تا مراحل ساخت آن را برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به‌پیش ببرند. Wired Productions، ناشر بازی تایید کرده که Martha is Dead در تاریخی از سال ۲۰۲۱ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد.

این بازی که توسط موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 درحال ساخت است، درواقع ترکیبی است از مکان‌های واقعی، رویدادهای تاریخی، خرافه‌پرستی و افسانه‌های قومی و اجدادی که با اضطرابی روان‌شناختی درهم آمیخته است. همچنین در زیر می‌توانید تصاویری از حال‌و‌هوای بازی Martha is Dead را مشاهده کنید:

تصاویری از محیط بازی Martha is Dead

تصاویری از محیط بازی Martha is Dead

تصاویری از محیط بازی Martha is Dead

نظر شما کاربران عزیز دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار