بازیگیمینگ

به‌روزرسانی بزرگ ۱/۲ بازی Cyberpunk 2077 به خاطر حمله‌ی سایبری تاخیر خورده است

سی‌دی پراجکت رد (CD Project RED) از طریق حساب توییتر خود اعلام کرده که با توجه به حمله‌ی سایبری اخیر که تاثیر زیادی را بر روی برنامه‌های این استودیو گذاشته است، توسعه‌دهندگان به زمان بیشتری برای آماده کردن به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱/۲ بازی Cyberpunk 2077 نیاز دارند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سی‌دی پراجکت رد، این به‌روزرسانی بزرگ در نیمه‌ی دوم مارس ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

این استودیوی لهستانی با انتشار یک توییت جدید در مورد به‌روزرسانی ۱/۲ و دلیل تاخیر عرضه‌ی آن صحبت کرد:

اگرچه ما واقعاً قصد داشتیم تا به‌روزرسانی ۱/۲ بازی Cyberpunk 2077 را در زمان اعلام شده عرضه کنیم، اما حمله‌ی سایبری اخیر به زیرساخت آی‌تی و مقیاس گسترده‌ی به‌روزرسانی بدین معنی است که متاسفانه این اتفاق رخ نخواهد دارد. ما به زمان بیشتری نیاز داریم.

هدف ما برای به‌روزرسانی ۱/۲ فراتر از به‌روزرسانی‌های قبلی ما است. ما در حال کار بر روی تعداد زیادی بهبود برای کیفیت و رفع مشکلات کلی بوده‌ایم و هنوز هم باید کار‌ کنیم تا مطمئن شویم که شما دقیقاً این بهبود‌ها را دریافت خواهید کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما حالا قصد داریم به‌روزرسانی را در نیمه‌ی دوم مارس منتشر کنیم.

این خبری نیست که از به اشتراک گذاشتن آن لذت ببریم، اما ما می‌خواهیم مطمئن شویم که این به‌روزرسانی را به درستی عرضه کنیم. با نزدیک شدن به زمان انتشار، منتظر اطلاعات بیشتر باشید. از صبر و حمایت مداوم شما سپاسگزاریم.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم‌های گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار