بازیگیمینگ

تاریخ انتشار نسخه‌ی کنسولی Star Wars: Republic Commando مشخص شد

به تازگی استودیوی اسپایر مدیا (Aspyr Media) با انتشار تریلری خبر عرضه‌ی بازی تیراندازی تاکتیکال، علمی-تخیلی و اول شخص Star Wars: Republic Commando بر روی کنسول‌ها را اعلام نمود.

در بازی اکشن و تاکتیکال Star Wars: Republic Commando، شما در نقش یک رهبر شجاع قرار خواهید گرفت و کنترل گروه Republic Commandos را به دست خواهید گرفت. شما باید با هدایت این گروه، مخفیانه به پایگاه دشمن نفوذ نمایید، بر این پایگاه‌ها تسلط پیدا کرده و در نهایت نابودی آن را رقم بزنید. اعضای تیم شما به صورت هوشمندانه و منحصر به فرد به همکاری خواهند پرداخت و دستورات شما را اجرا خواهند کرد.

بازی کلاسیک Star Wars: Republic Commando نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی بر روی کنسول ایکس‌باکس و چند ماه بعد بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حال به تازگی استودیوی اسپایر مدیا اعلام کرد که قرار است با همکاری شرکت ناشر  یعنی لوکاس‌فیلم گیمز (Lucasfilm Games)، بازی Star Wars: Republic Commando را برای نخستین بار بر روی کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ عرضه نماید.

در همین راستا آقای تد استالک (Ted Staloch)، بنیان‌گذار استودیوی اسپایر مدیا اظهار داشت:

از زمان انتشار بازی Star Wars: Republic Commando در سال ۲۰۰۵، این عنوان همچنان در بین بازی‌بازان و علاقه‌مندان به سری Star Wars از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. ما مفتخریم که با همکاری شرکت لوکاس‌فیلم گیمز می‌توانیم این اثر خارق‌العاده و منحصر به فرد را بر روی پلتفرم‌های بیشتری عرضه کنیم. این یک لحظه‌ی زیبا از بازگشت یک عنوان محبوب در تاریخ بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید.

طبق اعلام استودیوی اسپر مدیا، عنوان Star Wars: Republic Commando قرار است تنها به صورت دیجیتالی و با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار بر روی دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. در پایان شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه‌ی کنسولی این عنوان را در زیر مشاهده نمایید:

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار