بازیگیمینگ

معرفی بهترین بازی های سال 2021 | به نسل جدید خوش آمدید

نسل نهم بازی‌های ویدیویی از راه رسیده و بهترین بازی های سال 2021 را باید متعلق به این نسل دانست. بازیکنان نیز به‌تبع انتظار تجربه‌های جدید و متنوعی را دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی تمام بازی‌های مورد انتظار سال 2021 بپردازیم و جدیدترین اطلاعات و تاریخ انتشار آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با ما همراه باشید.

بازی Hitman 3

  • تاریخ عرضه: دی-بهمن 99 (ژانویه 2021)
  • پلتفرم‌ها: پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

لیست بهترین بازی های سال 2021 با بازی Hitman 3 آغاز می‌شود. سومین نسخه از مجموعه بازی Hitman که ساخت آن برای هیچکس مخفی نبود، در رویداد رونمایی از پلی استیشن 5 معرفی شد. بر اساس صحبت‌های سازندگان، در این بازی شاهد داستانی تاریک‌تر و پیچش‌های داستانی بیشتری خواهیم بود. این نسخه پایانی بر سه‌گانه هیتمن خواهد بود و داستان مامور 47 را به اتمام خواهد رساند. شما با خرید این بازی به تمام مراحل دو بازی قبل دسترسی خواهید داشت که می‌تواند زمان خوبی برای تجربه کامل این سه‌گانه باشد.

داستان بازی در ادامه دو نسخه قبل است و مامور 47 به همراه دایانا برن‌وود و دوست کودکی‌اش لوکاس گری قرار است سازمان Providence را برای همیشه نابود کند. علاوه بر زاویه دید سوم شخص، بازی به صورت اول شخص و با هدست‌های واقعیت مجازی نیز قابل بازی خواهد بود. بازی Hitman 3 در دی یا اسفند 99 (ژانویه 2021) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake

  • تاریخ عرضه: 2 بهمن 99 (21 ژانویه 2021)
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و پی سی

بازی Prince Of Persia: The Sands Of Time Remake یک بازسازی از اولین نسخه از مجموعه Prince Of Persia یعنی بازی Prince Of Persia: The Sands Of Time است. یکی از جنجال‌برانگیزترین‌ عناوین امسال دنیای بازی‌های ویدیویی، معرفی این بازی بود. پیش از آن‌که بازی حتی به‌طور رسمی معرفی شود، اطلاعات و تصاویر آن لو رفت. پس از آن نیز بازی با انتشار یک تریلر معرفی شود که به دلیل سطح بصری و گرافیک پایین‌ خود مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت. انتقادات طرفداران باعث شد سازندگان درباره آن توضیح دهند.

کارگردان بازی درباره تغییرات این بازی اعلام کرده است که بازسازی این بازی تنها شامل تغییرات در سیستم مبارزات، دوربین، انیمیشن شخصیت‌ها و موارد این‌چنین است و بازی به داستان و روایت نسخه اصلی وفادار خواهد ماند. بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در تاریخ ۲ بهمن ۹۹ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱) برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین خریداران این بازی می‌توانند آن را روی کنسول‌های نسل بعد یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس نیز به‌واسطه فناوری backward compatibility تجربه کنند. اگر سازندگان بتوانند عنوانی بهتر از چیزی که در تریلر بازی نشان دادند، بسازند، بازسازی بازی شاهزاده پارسی می‌تواند یکی از بهترین بازی های سال 2021 باشد.

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

  • تاریخ عرضه: 16 بهمن 99 (4 فوریه 2021)
  • پلتفرم‌ها: ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی
بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood یکی دیگر از بهترین بازی های سال 2021 است که با دیگر بازی‌های این لیست تفاوت دارد. شما در این بازی در نقش یک گرگینه به نام کاهال بازی می‌کنید که از قبیله‌اش تبعید شده و با کمپانی Pentex که باعث آلودگی در محیط زیست شده است، مبارزه می‌کند. کاهال یک اکوتروریست (شخصی که طرفدار محیط زیست است و به دلایل مشکلات طیعیت یا مسائل سیاسی بر علیه افراد یا اموال اقداماتی خشونت آمیز انجام می‌دهد) است که در مناطق آمریکای شمالی سفر می‌کند و می‌تواند به شکل یک گرگ یا گرینه دربیاید.
کاهال یکی از محافظین گایا، مادر زمین، بود که پس از آن‌که کنترل خشم‌اش را از دست داد، تبعید شد و حالا ماموریتی را برای رستگاری خود در پیش گرفته است. شما در این بازی می‌توانید برای گشت و گذار و جستجوی مناطق به یک گرگ تغییر شکل دهید، برای تعامل و گفت‌و‌گو با انسان‌ها در قالب یک انسان دربیایید و در هنگام مبارزات به یک گرگینه‌ی خشمگین تبدیل شوید. بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood در تاریخ 16 بهمن 99 (4 فوریه 2021) برای ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

بازی Little Nightmares II

  • تاریخ عرضه: 23 بهمن (11 فوریه)
  • پلتفرم‌ها: پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوئیچ

بازی Little Nightmares II دنباله‌ی بازی ترسناک ماجراجویی Little Nightmares و یکی از بهترین بازی های سال 2021 است که در سال 2017 عرضه شده بود. داستان بازی در ادامه نسخه اول است که SIX، شخصیت اصلی بازی توانست فرار کند و حالا به دنیای جدیدی رسیده است. همچنین شخصیت جدیدی به نام Mono نیز به بازی اضافه شده است که همراه با Six ماجراهای ترسناکی خواهند داشت. این بازی در نمایشگاه گیمزکام 2019 معرفی شد و یک سال بعد نیز تریلر جدیدی از آن در گیمزکام سال 2020 منتشر شد.

در این بازی شاهد شخصیت‌های جدیدی مانند معلم سادیستی و شکارچی خون‌خوار هستیم. نیروهای شیطانی و تاریک از طریق تلویزیون‌ها در سراسر دنیا در حال پخش شدن هستند و مونو و سیکس می‌خواهند از دست شخصیت‌های ترسناک بازی فرار کنند و به برجی بلند و تاریک برسند که منشا تمام تاریکی تلویزیون از آن‌جاست. بازی Little Nightmares II در تاریخ 23 بهمن (11 فوریه) برای ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

  • تاریخ عرضه: 24 بهمن (12 فوریه)
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury یک بازی اکشن پلتفرم از مجموعه‌ی Super Mario است که در تاریخ 24 بهمن 99 (12 فوریه 2021) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. بازی Super Mario 3D World که ششمین بازی سه بعدی این مجموعه محسوب می‌شود، پیش از این در سال 2013 برای Wii U عرضه شده بود. این بازی در واقع دنباله‌ی بازی Super Mario 3D Land بود که در سال 2011 برای کنسول دستی 3DS منتشر شده بود.

حالا بازی Super Mario 3D World پس از 8 سال به همراه بسته‌ی الحاقی Browser’s Fury برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. داستان بازی مسلما نسبت به نسخه‌ی اصلی تغییری نکرده است. ماریو، لوییجی و پرنسس پیچ متوجه می‌شوند که براوزر تمام Sprixie‌ها را دزدیده است و حالا آن‌ها باید به نجات‌شان بروند و با براوزر مبارزه کنند. هنوز اطلاعات زیادی درباره بسته‌ی الحاقی Browser’s Fury نداریم اما بر اساس تصویر منتشر شده و دنیای تاریک در این تصویر، می‌توان حدس زد که بازیکنان باید باز هم با براوزر مبارزه کنند. احتمالا وقایع این بسته‌ی الحاقی در پایان داستان بازی Super Mario 3D World رخ دهند. همانطور که بیشتر عناوین سری ماریو بازی‌های خیلی خوبی هستند، این بازی هم یکی از بهترین بازی های سال 2021 خواهد بود.

 

بازی Far Cry 6

  • تاریخ عرضه: 30 بهمن (18 فوریه)
  • پلتفرم‌‌ها: پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پی سی

بازی Far Cry 6 جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی Far Cry و از مورد انتظارترین و بهترین بازی های سال 2021 است. در این بازی جانکارلو اسپوزیتو که شاید او را با بازی در نقش گاس فرینگ در سریال بریکینگ بد بشناسید، به عنوان شخصیت منفی بازی حضور دارد. او یک دیکتاتور بی‌رحم و ظالم به نام آنتون کاستیلو (Antón Castillo) است که در جزیره‌ی «یارا» فرمانروایی می‌کند. همان‌طور که در پوسترهای بازی هم دیده‌اید، او یک پسر به نام دیگو دارد که می‌خواهد او را به فرمانروایی دیگر تبدیل کند. مردم این جزیره از استبداد و ظلم کاستیلو به تنگ آمده‌اند و می‌خواهند علیه او انقلاب کنند، حال این وظیفه شماست که آن‌ها را در این انقلاب یاری کنید.

مکان رویداد بازی بر اساس کوبا الهام گرفته شده است و اولین بار است که یک شهر به بازی اضافه می‌شود. بعید است که گیم پلی بازی نسبت به قبل تغییری کرده باشد، پس انتظار می‌رود که بازیکن برای رسیدن به دیکتاتور بی‌رحم، پایگاه‌های دشمن را یکی یکی اشغال کند. بازی Far Cry 6 در تاریخ 30 بهمن (18 فوریه) برای ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

بازی Gravity Heroes

  • تاریخ عرضه: 8 اسفند (26 فوریه)
  • پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی

بازی Gravity Heroes یک بازی اکشن دو بعدی‌ست که توسط دو استودیوی Studica Solution و Electric Monkeys ساخته شده است. این بازی، یک بازی مستقل محسوب می‌شود که با طراحی هنری به سبک پیکسل آرت ساخته شده است. شما در این بازی در نقش قهرمانانی بازی می‌کنید که وظیفه دارند با ربات‌های فاسد مبارزه کنند. منبع اصلی شما در بازی قدرت جاذبه است اما در کنار آن سلاح‌های دیگری نیز دارید.

در ساخت بازی سعی شده تا از نوستالژی‌های دهه 80 و 90 میلادی و موسیقی‌های الکترونیک استفاده شود. شما در این بازی می‌توانید به تنهایی به مبارزه با ربات‌ها بروید یا همراه دیگران به صورت محلی بازی کنید. چهار قهرمان این بازی عبارتند از ال توستادور، ایبل، مگنوس و نالا که هر کدام داستان پیش زمینه‌ی مخصوص به خود را دارند. بازی Gravity Heroes در تاریخ 8 اسفند (26 فوریه) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

بازی Skulls And Bones

  • تاریخ عرضه: اسفند 1399- فروردین 1400 (مارس 2021)
  • پلتفرم‌ها: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی

بازی Skull and Bones یکی از بهترین بازی های سال 2021 است که تقریبا 4 سال از رونمایی آن می‌گذرد و بارها تاخیر خورده است. این بازی قرار بود در سال 2018 عرضه شود اما تا سال 2019 و سپس سال 2020 تاخیر خورد. ماهیت گیم پلی بازی Skull and Bones درباره غارت کردن دیگر کشتی‌هاست و تنها روش‌های انجام این کار است که باعث تنوع بازی می‌شود. شما باید به بالاترین نقطه زنجیره غذایی برسید و برای این کار هم لازم است کشتی‌های بیشتری غارت کنید، کشتی خود را به توپ‌های قدرتمندی مجهز کنید و ثابت کنید که لیاقت حاکمیت بر اقیانوس هند را دارید.

کنترل کشتی‌تان کاملا در دستان شما خواهد بود و می‌توانید حالت حرکت کشتی را برای موقعیت‌های مختلف مانند تعقیب و گریز، نبرد و… تنظیم کنید. این تنظیمات در سرعت و میزان مانورپذیری کشتی تاثیر خواهند گذاشت. گاهی اوقات برای شکست یک دشمن، باید با یکدیگر متحد شوید اما این اتحاد خیلی ماندگار نخواهد بود و طولی نمی‌کشد که طمع طلا بر شما چیره خواهد شد. بازی Skull and Bones در ماه مارس 2021 (اسفند 1399-فروردین 1400) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

بازی Kena: Bridge of Spirits

  • تاریخ عرضه: اسفند 1399-فروردین 1400 (مارس 2021)
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی

بازی Kena: Bridge of Spirits از بازی‌های انحصاری سونی‌ست که قرار بود پیش از عرضه‌ی پلی استیشن 5 منتشر شود اما تا سال 2021 تاخیر خورد. این بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص در رویداد پلی استیشن 5 معرفی شد و قرار است در مدت زمانی محدود در انحصار پلی استیشن باشد. جلوه‌های بصری این بازی و زیبایی دنیای آن باعث شدند که در هنگام معرفی با واکنش مثبت طرفداران مواجه شود.

داستان بازی درباره‌ی دختری به نام «کنا» است که به دنبال یک معبد مقدس به روستایی رها شده و متروک سفر می‌کند. او قصد دارد تا رازهای این جامعه‌ی فراموش شده را که در جنگل‌های عظیم مخفی شده‌اند، افشا کند. استودیو Ember Lab، سازنده‌ی بازی وعده داده است که مبارزات بسیار سریع و در عین حال چالش برانگیز باشند. بازی Kena: Bridges Of Spirits در روز نامشخصی از مارس 2021 (اسفند 1399- فروردین 1400) عرضه خواهد شد. بازی تا مدتی نامعلوم در انحصار پلی استیشن خواهد بود و پس از آن همانند بازی Death Stranding برای پی سی عرضه خواهد شد.

بازی Deathloop

  • تاریخ عرضه: خرداد-تیر 1400 (ژوئن 2021)
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پی سی

بازی Deathloop از مورد انتظارترین و بهترین بازی های سال 2021 است که توسط استودیو Arkane Lyon ساخته شده است. بدون شک این استودیو را به خاطر بازی‌های معروفی همچون Dishonored ،Prey و Wolfenstein می‌شناسید. بازی در جزیره‌ی بلک ریف رخ می‌دهد و درباره دو قاتل به نام‌های کولت و جولیاناست که در یک حلقه یا لوپ زمانی تکرارشونده گیر افتاده‌اند. کولت باید هشت هدف را به قتل برساند و از دست زندانیان روانی نجات پیدا کند تا بتواند از زندان فرار کند. در عین حال جولیانا به گونه‌ای طراحی شده است که از جزیره محافظت کند و هر بار با کولت مبارزه و اجازه ندهد که فرار کند. این حلقه تکرار شونده زمانی به پایان می‌رسد که هر دو شخصیت یکدیگر را بکشند.

این بازی همانند آثار پیشین استودیوی سازنده، از طراحی هنری و گرافیک زیبایشان بهره می‌برد و در ساختار گیم پلی نیز به آن‌ها شباهت دارد. بازی Deathloop در انحصار زمانی پلی استیشن 5 قرار دارد و در ژوئن 2021 (خرداد-تیر 1400) برای این کنسول عرضه و سپس یک سال بعد برای پی سی و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga

  • تاریخ عرضه: بهار 2021
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga جدیدترین بازی لگو استار وارز است که به تمامی مجموعه فیلم‌های استار وارز می‌پردازد. این بازی شامل هر 9 فیلم اصلی مجموعه می‌شود که شما بر خلاف بازی‌های قبلی لگو می‌توانید بدون ترتیب خاصی هر کدام از فیلم‌های مورد نظر را انتخاب کنید. شما می‌توانید در داستان پر فراز و نشیب آناکین اسکای‌واکر همراه او شوید، به لوک اسکای‌واکر کمک کنید تا پالپاتین را شکست دهد و با دارث ویدر مبارزه کند و با کایلو و ری همراه شوید تا سرنوشت کهکشان دوردست را تعیین کنید.

هر داستان از این 9 فیلم دارای 5 مرحله است و کل بازی شامل 45 مرحله می‌شود. همانند بازی‌های پیشین می‌توان انتظار نوع شوخ طبعی شخصیت‌های دوست داشتنی مجموعه جنگ ستارگان را داشت. بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در بهار 2021 (فروردین تا تیر 1400) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 بهترین بازی های 2020

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم: پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیو Hardsuit Labs و توسط Paradox Interactive در سال 2020 عرضه خواهد شد. این بازی ، دنباله بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines است که در سال 2004 منتشر شد. داستان بازی درباره یک انسان است که در شهر سیاتل کشته می‌شود اما با احیا شدن تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود و حالا باید در شهر خطرناک و پر از خون آشام سیاتل از خودش محافظت کند. او خیلی زود پی می‌برد که شهر سیاتل همیشه تحت سلطه خون آشام‌ها بوده و حالا به یکی از گروه‌های متعدد آن‌ها بپیوندد تا بر سر تصاحب شهر به مبارزه بروند.

شما در آغاز بازی باید شخصیت خود را بسازید و گذشته او را تعیین کنید. برای مثال شخصیت شما می‌تواند افسر پلیس، مجرم یا باریستا باشد که هر کدام ویژگی‌هایی دارند. پس از آن باید از میان سه قدرت کنترل اشیا و افراد، احضار خفاش یا تولید مه و ناپدید شدن یکی را انتخاب کنید و وارد جامعه خون آشام‌ها شوید. دوربین بازی در اکثر لحظات اول شخص است اما در هنگام برخی لحظات خاص مانند یک سری حملات مشخص به سوم شخص تغییر پیدا می‌کند.

Halo infinite

بازی Halo Infinite

  • تاریخ عرضه: سال 2020
  • پلتفرم: پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس

بازی Halo infinite جدیدترین نسخه از مجموعه Halo است که توسط 343 Industries و SkyBox Labs ساخته می‌شود. این بازی که از مورد انتظارترین و بهترین بازی های سال 2021 است، اولین بار در E3 2018 با یک نمایش کوتاه معرفی شد. در مراسم E3 2018 تیزری منتشر شد که بازی Halo Infinite را نشان می‌داد. این تیزر بسیار کوتاه بود و چیز زیادی از بازی نشان نمی‌داد. تنها اطلاعاتی که از این تیزر به دست آمد، این بود که مستر چیف با زره Mark VI که در دو بازی Halo 2 و Halo 3 دیده‌ایم، بازخواهد گشت. در این تیزر نمایشی از محیط بازی هم دیدیم. دومین نمایش بازی، تریلری طولانی‌تر بود که در مراسم E3 2019 به نمایش درآمد. این تریلر، قدرت موتور گرافیکی بازی و زیبایی آن را به نمایش کشید و در آن شاهد یکی از کاراکتر‌ها بودیم که در سفینه‌ای به زندگی پیشین خود می‌نگرد. در همین حال مسترچیف به نحوی وارد سفینه می‌شود و پس از بیدار شدن‌اش، نمایی از یک جنگ عظیم می‌بینیم.

در رویداد جدید مایکروسافت، تریلری از بازی Halo Infinite منتشر شد و همراه با آن نیز، بالاخره ویدیوی گیم پلی 9 دقیقه‌ای از بازی به نمایش درآمد. در این گیم پلی شاهد مبارزه مستر چیف و همراهان او در برابر دشمنان در حلقه جدید Halo هستیم. ظاهرا دشمنانی مانند Grunts نیز بازگشته‌اند. در این گیم پلی حتی شاهد بازگشت خودروی Warthog هستیم و پس از آن موسیقی کلاسیک Halo پخش می‌شود و مستر چیف به نبرد با دشمنان می‌رود. این نمایش باعث به وجود آمدن حواشی شد چرا که گرافیک آن بسیار پایین‌تر از سطح انتظار مخاطبین بود. اخیرا سازندگان تایید کردند که بخش چندنفره این بازی رایگان خواهد بود. همچنین شایعاتی مبنی بر آن وجود داشت که دوربین بازی به صورت سکانس پلان و بدون کات خوردن خواهد بود که تایید یا تکذیب نشدند.

بازی GhostWire: Tokyo

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 5 و پی سی

بازی GhostWire: Tokyo یک بازی اکشن ماجراجویی و جادویی‌ست که توسط شینجی میکامی افسانه‌ای ساخته شده است. این بازی توسط استودیو Tango Gameworks، سازنده بازی‌های The Evil Within و The Evil Within 2، ساخته می‌شود که در سال 2010 توسط شینجی میکامی تاسیس شد. داستان بازی GhostWire: Tokyo از جایی شروع می‌شود که 99 درصد از جمعیت شهر توکیو ناپدید می‌شوند و پس از آن ارواح شیطانی و عجیبی به نام «بازدیدکنندگان» (The Visitors) به شهر توکیو حمله می‌کنند. به نظر می‌رسد که پس از وقوع یک حادثه، شخصیت اصلی توانایی‌های خاصی را بدست می‌آورد و حالا سرنوشت مردم و شهر در دست این شخص قرار دارد که با توانایی‌هایش قصد دارد به مبارزه با ارواح شیطانی برود و مردم شهرش را نجات دهد.

شما در مواجهه با ارواح این بازی باید از توانایی‌های جادویی خود استفاده کنید و با توجه به نمایش گیم پلی بازی، می‌توان گفت که تنوع زیادی در این قابلیت‌ها وجود داشته باشد. این قدرت‌ها در طول بازی ارتقا می‌یابند و پیشرفت خواهند کرد. ارواح و شیاطین در این بازی هر کدام روش حمله و نقاط ضعف خودشان را دارند و شما نیز باید برای مبارزه با هرکدام از روش مخصوص به خودشان استفاده کنید. بازی GhostWire: Tokyo در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. بازی هنگام عرضه مانند بازی Death Stranding انحصاری زمانی خواهد بود و پس از مدتی برای پی سی نیز عرضه می‌شود که البته هنوز زمان این اتفاق مشخص نشده است.

بازی Gotham Knights

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و پی سی

چند سالی بود که درباره بازی جدید بتمن صحبت می‌شد و هر از چندگاهی اخبار و شایعات زیادی در این باره منتشر می‌شدند. سرانجام استودیو WB Games Montreal در مراسم DC FanDome که در آن از پروژه‌های کمپانی دی سی رونمایی شد، بازی Gotham Knights را با انتشار اولین تریلر و گیم پلی معرفی کرد. در ابتدای این تریلر دیدیم که بروس وین مرده است و پیامی به اعضای بت فمیلی ارسال می‌کند تا آن‌ها از گاتهام محافظت کنند. این موضوع باعث شد که بسیاری گمان کنند این بازی دنباله‌ بازی Batman Arkham Knight است اما روابط عمومی WB Games این دو بازی در دو دنیای متفاوت جریان دارند.

بت‌گرل، رابین، نایت‌وینگ و رد هود شخصیت‌های اصلی و قابل بازی آن هستند. در تریلرهای بازی شاهد مبارزه این شخصیت‌ها با مستر فریز و البته معرفی محفل جغدها یا Court of Owls به عنوان آنتاگونیست بازی بودیم. بازی Gotham Knights به شما قابلیت تجربه بازی به‌صورت کوآپ را می‌دهد و طبق گفته سازندگان، آنها برای پشتیبانی از بازی به‌صورت بلندمدت برنامه‌ریزی کرده‌اند و رفته‌رفته بعد از عرضه شاهد اضافه شدن محتواهای جدیدی به خود خواهد بود. بازی Gotham Knights در سال 2021 برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بهترین بازی های سال 2021

بازی Horizon Forbidden West

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

بازی Horizon: Forbidden West، دنباله بازی Horizon: Zero Dawn است که توسط استودیو گوریلا گیمز در حال ساخت است. این بازی اولین بار با انتشار تریلری در رویداد پلی استیشن برای کنسول PS5 معرفی شد. در تریلر این بازی «الوی» را دیدیم که با دشمنان مبارزه می‌کرد، مکان‌های جدید را کندوکاو می‌کرد و با ماشین‌های عظیم‌الجثه مواجه می‌شد. برخی از ماشین‌های جدید شامل فیل‌های غول پیکری بودند که به نظر هیولاهای جنگی می‌آمدند. کمی بعد از آن تصاویر جدید و خیره‌ کننده‌ای از بازی منتشر شدند که روی پلی استیشن 5 گرفته شده بودند. در ابتدا تصور می‌شد که این بازی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 باشد اما چندی پیش بود که جیم رایان، مدیر پلی استیشن، با انتشار پستی در وبلاگ پلی استیشن تایید کرد که بازی برای پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.

کارگردان بازی در یک ویدیو به برخی اطلاعات ارزشمند مانند داستان بازی و تاریخ عرضه آن اشاره کرد طبق صحبت‌های او خطر جدیدی در قالب یک آفت قرمز زنگ خود را نشان داده و باعث خراب کردن زمین، گرسنگی حیوانات و قبیله‌ها شده و حتی تغییرات آب و هوایی گسترده‌ای ایجاد کرده است. حالا زمین در لبه‌ی نابودی‌ست و الوی باید به نجات آن برود. ظاهرا قبایل بازی نیز وارد جنگ شده‌اند و برخی از آن‌ها حتی توانسته‌اند ماشین‌ها را کنترل و برای جنگ از آن‌ها استفاده کند. بازی Horizon: Forbidden West در تاریخی نامعلوم در سال 2021 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

بهترین بازی های سال 2021

Hogwarts Legacy

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پی سی، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4

بازی Hogwarts Legacy از مورد انتظارترین و بهترین بازی های سال 2021 است که طرفداران دنیای هری پاتر و بازیکنان بسیاری سال‌هاست انتظار بازی مانند آن را می‌کشیدند. این بازی توسط استودیو Avalanche ساخته می‌شود، اولین بار در رویداد پلی استیشن 5 ماه شهریور، با انتشار یک تریلر معرفی شد. اگرچه پیش از آن اطلاعات و شایعات زیادی درباره بازی وجود داشت.

این بازی قرار است در سال 1800 میلادی ما را به سفری جادویی به هاگوارتز دعوت کند. از روی سر گذاشتن کلاه مشهور گرفته تا مبارزه با موجودات جادویی و حل کردن پازل‌های پیچیده، به نظر می‌رسد بازی Hogwarts Legacy همان چیزی باشد که سال‌ها طرفداران دنیای هری پاتر را در انتظار خود گذاشته است. این بازی دارای عناصر نقش آفرینی‌ست که شما در آن می‌توانید مانند بسیاری از بازی‌های RPG شخصیت خود را مطابق سلیقه‌ی خودتان خلق کنید. بازی Hogwarts Legacy در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بهترین بازی های سال 2021

بازی It Takes Two

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پی سی، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان

بازی It Takes Two، جدیدترین بازی استودیو Hazelight است که توسط جوزف فارس معروف در مراسم EA Play 2020 معرفی شد. جوزف فارس را بدون شک با بازی A Way Out می‌شناسید که یک بازی Co-op بود و به شهرت زیادی دست یافت. همانند بازی پیشین فارس، این بازی نیز Co-op خواهد بود. It Takes Two یک بازی کوآپ اکشن و ماجراحویی‌ست که طبق گفته فارس “مغزهایمان را منفجر خواهد کرد”.

در داستان بازی شاهد دو شخصیت قابل بازی به نام‌های می (May) و کودی (Cody) هستیم که هر کدام توسط یک بازیکن کنترل می‌شوند. این عروسک‌ها به دختری به نام رز تعلق دارند که پدر و مادرش در حال جدایی‌اند و او سعی دارد که با مشکلات بین والدین‌اش کنار بیاید. پدر و مادر او طرز جادویی به این عروسک‌ها تبدیل می‌شوند که هر کدام نیز برای رز نمادی از خودشان هستند. حالا آن‌ها باید برای بازگشت به بدن‌هایشان سفری جادویی و فوق العاده را طی کنند. فارس می‌گوید این بازی تعامل میان گیم پلی و روایت خواهد بود. بازی It Takes Two در سال 2021  برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و عرضه آن برای کنسول‌های نسل بعدی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما با می‌توان حدس زد که بازی برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد.

 

بهترین بازی های سال 2021

بازی Aragami 2

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان

بازی Aragami 2 دنباله‌ی بازی Aragami است که در سال 2016 عرضه شده بود. این بازی همانند نسخه قبل توسط استودیوی Lince Works ساخته می‌شود. داستان بازی صد سال پس از نسخه اول روایت می‌شود و شما باری دیگر در نقش آراگامی بازی می‌کنید. شما در این بازی وظیفه دارید که ارتش دشمن را شکست دهید و مردم را نجات دهید تا بتوانید از راشومون محافظت کنید. همچنین قبیله شما نیز به کمک‌تان خواهند آمد.

سازندگان وعده داده‌اند که گیم پلی بازی علاوه بر مخفی‌کاری، مبارزات جذاب و چالش برانگیزی خواهد داشت و گیم پلی بازی چیزی بین این دو خواهد بود تا بازیکن اختیار و آزادی کامل را در انتخاب نوع مبارزه‌اش داشته باشد. از آن‌جایی که اعضای گروه آراگامی نیز به کمک او می‌آیند، شما می‌توانید داستان را به صورت تک نفره یا در صورت تمایل به صورت چندنفره و همراه با دو قاتل دیگر به اتمام برسانید. بازی Aragami 2 در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

 

بازی Battlefield 6

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پی سی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5

بازی Battlefield 6 جدیدترین نسخه از مجموعه بازی Battlefield است که در سال بعد عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی از این بازی در دسترس نیست ولی مدتی پیش بود که اعلام شد این بازی در سال 2021 عرضه خواهد شد. می‌دانیم که این بازی توسط استودیو DICE ساخته خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که این بازی در چه برهه‌ای تاریخ خواهد بود. ممکن است بازی به جنگ‌های مدرن و امروزی بپردازد یا به جنگی تاریخی. در یک مراسم چند تصویر از پشت صحنه ساخت بازی منتشر شد ولی تاکنون هیچ چیزی از بازی ندیده‌ایم. بازی Battlefield 6 در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

بهترین بازی های سال 2021

بازی Chorus

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و پی سی

بازی Chorus از بازی‌هایی بود که در رویداد Inside Xbox معرفی شدند. این بازی توسط استودیو Deep Silver ساخته شده است. داستان بازی درباره زنی به اسم ناراست که قصد دارد فرقه‌ای تاریک که سابقا عضوی از آن‌ها بوده است را نابود کند. او حالا توسط این فرقه به عنوان فراری شناخته می‌شود و می‌خواهد با سفینه جنگی‌اش که Forsaken نام دارد، با آن‌ها مبارزه کند. داستان بازی با مضامینی همچون خیانت و رستگاری همراه است.

سازندگان وعده داده‌اند که شخصیت‌های این بازی صرفا به بد و خوب تقسیم نشوند و شاهد شخصیت‌هایی خاکستری باشیم. هنوز تاریخ عرضه‌ دقیقی برای این بازی شوتر فضایی تعیین نشده است اما تاکنون می‌دانیم که این بازی در سال 2021 برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و پی سی عرضه خواهد شد.

بهترین بازی های سال 2021

بازی Metal: Hellsinger

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس

بازی Metal: Hellsinger یک بازی اکشن اول شخص است که شما در نقش شخصیتی نیمه انسان و نیمه شیطان قرار می‌دهد که باید در هشت جهنم با استفاده از سلاح‌های قدرتمند و قوی با شیاطین و هیولاها مبارزه کنید تا به هدف‌تان یعنی انتقام برسید. موسیقی بازی در سبک متال است که باعث می‌شود تجربه ریتمیک دیوانه‌واری داشته باشید.

بازی شباهت زیادی به مجموعه بازی Doom دارد و بدون شک می‌تواند تجربه جذابی برای طرفداران این مجموعه باشد. بازی Metal: Hellsinger در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

بهترین بازی های سال 2021

بازی Psychonauts 2

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی

بازی Psychonauts 2 یک بازی پلتفرمر سوم شخص و دنباله‌ی بازی Psychonauts است که در سال 2005 عرضه شد. سازندگان این بازی چند سالی بود که می‌خواستند دنباله‌ای برای بازی بسازند اما دلایل مالی مانع آن شدند تا این‌که پس از چند سال با حمایت مالی طرفداران که نزدیک به 4 میلیون دلار شد، ساخت بازی را آغاز کردند.

داستان بازی پس از پایان بندی نسخه پیشین است و Raz که توانایی‌هایی مانند دورجنبی یا ساخت آتش دارد، از ماموریت‌اش باز می‌گردد اما متوجه می‌شد که در نبود آن‌ها همه‌چیز تغییر کرده است. سازندگان گفته‌اند که در این بازی چیز‌های بیشتری مانند سابقه خانوادگی Raz یا پیشینه گروه Psychonauts می‌فهمیم. بازی Psychonauts 2 در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

بهترین بازی های سال 2021

بازی Resident Evil Village

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پی سی

بازی Resident Evil Village هشتمین و جدیدترین نسخه از مجموعه Resident Evil و از مورد انتظارترین و بهترین بازی های سال 2021 است. این بازی، دنباله‌ی بازی Resident Evill 7 است که اولین بار با انتشار تریلری در رویداد پلی استیشن معرفی شد و مدتی بعد نیز تریلر جدیدی از آن منتشر شد. البته اطلاعات و شایعات زیادی از بازی پیش از معرفی رسمی نیز منتشر شدند. بازیکنان باری دیگر در نقش ایثن وینترز (Ethan Winters) بازی می‌کنند و ظاهرا دو شخصیت قابل بازی دیگر نیز در بازی حضور دارند که یکی از آن‌ها کسی نیست جز کریس ردفیلد معروف. جالب است بدانید که کریس ردفیلد، پروتاگونیست و قهرمان بازی‌های پیشین در این بازی به عنوان آنتاگونیست بازی حضور دارد که تغییر عجیب و در عین حال هیجان انگیزی‌ست.

ظاهرا داستان بازی پس از فرار ایثن و میا رخ می‌دهد که آن‌ها وارد روستایی ترسناک، گوتیک و برفی می‌شوند و کریس ردفیلد به دنبال آن‌هاست. گرگینه‌ها نیز در بازی حضور دارند و روستای سرد و تاریک قرار است که مشکلات زیادی برای ایثن ایجاد کند. بازی Resident Evil Village در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پی سی عرضه خواهد شد.

 

بهترین بازی های سال 2021

بازی Sherlock Holmes Chapter One

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان

بازی Sherlock Holmes Chapter One یک بازی دیگر است که به داستانی از کارآگاه معروف و باهوش یعنی شرلوک هولمز می‌پردازد. داستان بازی درباره شرلوک هولمز جوان است که باید به جزیره‌ای در مدیترانه برود و پرده از راز مرگ مادرش بردارد. او باید در شهری که در فساد و جنایت غرق شده است، به دنبال مدارک بگردد.

هر داستانی دو روی حقیقت و دروغ دارد و شما باید با مدارک خود به آن پی ببرید. ممکن است که در این راه نیز به اسلحه و برخورد خشونت آمیز متوسل شوید. جان واتسون، دوست صمیمی شرلوک نیز در این مسیر در کنار او خواهد بود تا او را در این جزیره‌‌‌ی خطرناک و زیبا همراهی کند. بازی Sherlock Holmes Chapter One در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

 

بهترین بازی های سال 2021

بازی Shadow Warrior 3

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پی سی

بازی Shadow Warrior 3 دنباله‌ی بازی Shadow Warrior 2 است که همانند نسخه‌های پیشین بازیکنان در نقش لو وانگ بازی می‌کنند. بازی در ژاپن نئو-فئودال روایت می‌شود و لو وانگ باید به همراه دستیارش اژدهایی را که به طور تصادفی بیدار کرده‌اند، پیدا کنند و شکست دهند. شما در این بازی شوتر اول شخص علاوه بر اسلحه‌ها به یک کاتانا دسترسی دارید که در مبارزات نزدیک به کار می‌آید.

سازندگان در این بازی سعی کرده‌اند که بازیکنان در حین مبارزات با محیط بازی تعامل زیادی داشته باشند. بازی در تاریخ نامعلومی از سال 2021 برای پی سی عرضه خواهد شد و هنوز مشخص نیست که آیا بازی برای پلتفرم دیگری عرضه خواهد شد یا خیر.

 

بهترین بازی های سال 2021

بازی Solar Ash

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

بازی Solar Ash یکی از بهترین بازی های سال 2021 و یک بازی اکشن ماجراجویی سه بعدی‌ است که توسط استودیو Heart Machine ساخته شده است و در دنیای بازی قبلی این استودیو یعنی Hyper Light Drifter قرار دارد. بازیکنان کنترل شخصیتی مونث را بر عهده می‌گیرند که در دنیای سورئال و عجیب به یک سفر خطرناک و زیبا می‌رود.

شخصیت اصلی در سفر خود با شخصیت‌های تاثیرگذار دیگری در دنیای بازی مواجه می‌شود، از مناظر زیبا و تماشایی می‌گذرد و هیولاها را قتل عام می‌کند. بازی در هنگام معرفی Solar Ash Kingdom نام داشت که بعدها تغییر کرد. بازی Solar Ash در تاریخ نامعلوم از سال 2021 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد.

 

بهترین بازی های سال 2021

بازی Unknown 9: Awakening

  • تاریخ عرضه: سال 2021
  • پلتفرم‌ها: پی سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس

بازی Unknown 9: Awakening یک بازی اکشن ماجراجویی با اقتباس از دنیای Unknown 9 است که توسط استودیو Reflector Entertainment در حال ساخت است. بازی در سبک اکشن ماجراجویی است که در آن شما در نقش یک دختربچه هندی به اسم Haroona بازی را دنبال می‌کنید. Haroona قدرتی دارد که در آن می‌تواند اتفاقی که در آن ممکن است بمیرد را پیش‌بینی کند و از مرگ‌اش جلوگیری. این بازی می‌تواند یکی از بهترین بازی های سال 2021 باشد.

این بازی اولین بار در افتتاحیه گیمزکام 2020 معرفی شد. بازی Unknown 9: Awakening در تاریخی نامعلوم از سال 2021 برای پی سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.

در این مطلب به معرفی بهترین بازی های سال 2021 پرداختیم و از جزئیات، تاریخ عرضه، پلتفرم‌ها و ویژگی‌های آن‌ها گفتیم. حالا نوبت شما همراهان همیشگی پی اس ارنا‌ست که از بازی مورد انتظار خود در سال 2021 بگویید. بهترین یا مورد انتظارترین بازی شما در 2021 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار