بازیگیمینگ

بازی Genshin Impact پر درآمدترین بازی ماه اکتبر شناخته شد

تازه‌ترین ساخته استودیو چینی MiHoYo، بازی Genshin Impact به عنوان پر درآمدترین بازی ماه اکتبر سال جاری معرفی شد. بازیکنان تا کنون بالغ بر ۲۴۵ میلیون دلار در این عنوان رایگان هزینه کرده‌اند. با ما همراه باشید.

ماه گذشته بازی‌های AAA و مورد انتظار زیادی نظیر Watch Dogs: Legion و Crash Bandicoot 4: It’s About Time روانه بازار شد اما، در کمال تعجب همچنان ساخته جدید استودیو MiHoYo به عنوان پر درآمدترین بازی ماه اکتبر شناخته می‌شود. این بازی از ۲۸ام سپتامبر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، تلفن‌های هوشمند و PS4 در دسترس است.

طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته علت اصلی استقبال از این عنوان “ارائه یک گیم‌پلی جذاب نقش-آفرینی به سبک بازی‌های کنسولی است. موردی باعث می‌شود افرادی تا کنون علاقه چندانی به بازی‌های موبایلی نشان نمی‌دادند. به این بازی چذب شوند.” به گفته سازندگان، مخاطبان بازی Genshin Impact تا کنون بالغ بر ۲۴۵ میلیون دلار هزینه صرف آیتم‌های پرداخت درون برنامه‌ای بازی کرده‌اند.

پیشبینی‌های نشان می‌دهد محبوبیت این بازی از این هم فراتر خواهد رفت. آپدیت نسخه ۱.۱ بازی قرار است شخصیت‌های جدیدی را به آن اضافه کند و پشتیبانی از PS5 نیز به بازی اضافه شود. نسخه پلی استیشن ۵ با نرخ شصت فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. محتواهای جدید بازی در ماه جاری به آن اضافه می‌شوند.

بازی Genshin Impact روی پلی‌استیشن ۵ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

بروزرسانی ۱.۱ دیروز برای بازی Genshin Impact عرضه شد و علاوه بر افزودن محتوای جدید به بازی، پشتیبانی Backward را برای کنسول پلی‌استیشن ۵ به این عنوان اضافه می کند. نسخه پلی‌استیشن ۵ دارای پیشرفت های بصری و بارگذاری سریعتر خواهد بود. اما مهمتر از همه، همانطور که در بلاگ پلی استیشن به آن اشاره شده است، سرعت اجرای آن بر روی کنسول نسل بعدی سونی ۶۰ فریم در ثانیه خواهد بود.

این بروزرسانی چندین ماموریت جدید را به بازی اضافه می کند و فصل‌های مربوط به Liyue را در یک جمع‌بندی کلی خاتمه می‌دهد. شخصیت‌های خاص دیگر نیز در بازی ماموریت‌های جانبی جدیدی را دریافت می‌کنند.  همچنین هر یک از شهرها در بازی دارای رتبه‌ی اعتباری یا شهرت (Reputation) متفاوت هستند که هر کدام پاداش های منحصر به فرد را به به بازیکنان اعطا می‌کنند.

بازی Genshin Impact

دو شخصیت ۵ ستاره‌ به نام‌‌های Tartaglia وZhongli  به همراه دو شخصیت چهار ستاره‌ی دیگر‌ به نام‎‌‌های Xinyan و Diona  نیز به بازی اضافه شده‌اند . بازیکنان جدید همچنین می توانند در رویداد فصلی ستاره‌های آشتی ناپذیر ( Unreconciled Stars ) شرکت کنند که ماموریت‌ها و چالش‌های کو-آپ جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. شما حتی می توانید فیشل، یک شخصیت قدرتمند ۴ ستاره را به عنوان پاداش تصاحب کنید.

جزئیات بیشتری از نسخه بروزرسانی ۱.۱ بازی Genshin Impact منتشر شد

محتوای نسخه بروزرسانی ۱.۱ بازی Genshin Impact با نام A New Star Approaches در تاریخ ۲۱ آبان‌ماه (۱۱ نوامبر) برای سیستم‌عامل‌های آندروید و iOS و پلتفرم‌های رایانه‌ی شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. این بازی همچنین از طریق ویژگی Backward در پلی‌استیشن ۵ قابل دسترسی است. با ماهمراه باشید.

نسخه بروزرسانی ۱.۱ چهار شخصیت قابل بازی جدید (که دو نفر از آن‌ها شخصیت‌های ۵ ستاره هستند)، یک سری کاملاً جدید از ماموریت‌ها، اولین رویداد فصلی بازی و یک سیستم اعتبار جدید برای مناطق مختلف را به بازی اضافه خواهد کرد.

شخصیت‌های جدید

نسخه بروزرسانی ۱.۱ بازی چهار شخصیت جدید را به بازی Genshin Impact اضافه می‌کند. Childe یک کماندار هیدرو (آبی) و ۵ ستاره است که بر خلاف هر شخصیت دیگری، می تواند سریعاً مد حملات خود را از حالت تن‌به‌تن به راه دور تغییر دهد.

 Zhongli یک شخصیت ۵ ستاره‌ی ژئو (زمینی) دیگر با قدرت دفاعی و حمله‌ی بالا و نیزه‌ای بلند است که می تواند دشمنان خود را به سنگ تبدیل کند.

 Xinyan و Diona هر دو از شخصیت‌های ۴ ستاره‌ی جدیدی هستند که هنوز جزئیات بیشتری از آن‌ها مشخص نشده است، اما ترکیب‌های حمله‌ی موثرتر‌ و استراتژی های بهتری را برای مبارزه ارائه خواهند کرد.

بازی Genshin Impact

ماموریت‌های جدید

هنوز جزئیات کلی از سری ماموریت‌های جدید بازی که در نسخه بروزرسانی ۱.۱  منتشر خواهد شد، فاش نشده ، اما می‌دانیم که این بازی شامل یک پایان باشکوه در فصل مربوط به لیو خواهد بود، به این معنی که سه پرده‌ی داستانی کامل از ماموریت‌ها در روایت اصلی وجود دارد. هیو تسای   تهیه کننده و مدیر عامل شرکت miHoYo در گفتگو با سایت IGN اشاره کرد که ماموریت‌های جانبی شخصیت محور بیشتری به این عنوان اضافه خواهد شد.

رویداد فصلی Unreconciled Stars

Unreconciled Stars یک رویداد دو هفته‌ای است که همه بازیکنان را به نبرد با فاجعه ناگهانی و وحشتناکی که دامنگیر سرزمین تیوات شده دعوت می‌کند. این رویداد مجموعه ای از ماموریت‌ها و چالش‌های کو-آپ را به بازی اضافه می‌کند که پاداش زیادی را به همراه شخصیت ۴ ستاره‌ی Fischl به بازیکنان اعطا می‌کند.

بازی Genshin Impact

سیستم اعتباری

سیستم جدید اعتباری بازی در هر یک از شهرها، امتیاز جداگانه‌ای را به بازیکنان اعطا خواهد کرد که بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت‌ها در منطقه‌ی اطراف خود به آن دست یابند. افزایش امتیاز اعتباری پاداش‌های منحصر به ‌فردی را در منطقه به بازیکنان ارائه می‌کند، از جمله گزینه‌هایی برای سفارشی‌سازی و برخی از موارد جدید که در زیر ذکر شده‌اند.

آیتم‌های جدید

ابزارهای جدید شامل یک نشانگر مسیر قابل حمل، اجاق قابل حمل، قطب نمای گنج‌یاب و سنگ‌های دید زرونانس است (که به شما امکان می‌دهد آیتم‌های آنیموکولی و ژئوکولی نزدیک خود را سریع‌تر تشخیص دهید). همچنین در بروزرسانی جدید یک آیتم Wind Catcher (بادگیر) اضافه خوهد شد ‌شود، که گل مینا را برای ایجاد جریان‌های بادی به خواسته‌ی شما، ذخیره می‌کند و امکان اکتشاف بیشتر و بهتر منطقه را به شما ارائه می‌کند.

حضور یک هیولای بامزه در بازی

قسمت سرگرم کننده‌تر اضافه شدن یک هیولای جدید به بازی است، تسای همچنین خبر داد که با انتشار بروزرسانی ۱.۱ یک هیولای جدید نیز به نام فارست هلیچورل به این عنوان اضافه خواهد شد. وی در ادامه افزود:

تیم سازنده‌ این هیولا را به عنوان یک نماد سرگرم کننده از رئیس شرکت ، فارست لیو، به صورت هلیچورل طراحی کرد. هر وقت احساس خوبی نداشتید یا از چیزی در بازی راضی نیستید و بعد از اینکه نگرانی و مشکلات خود را از طریق گزینه انتقادات و پیشنهادات به ما ابراز کردید ، لطفاً راحت باشید، این هلیچورل عجیب و غریب را پیدا کنید و همه ناراحتی‌های و نارضایتی خود را سر او خالی کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار