بازیگیمینگ

به گفته BioWare طراحی مجدد بازی Anthem مدت زیادی به طول خواهد انجامید

کریستین دایلی مدیر استودیو BioWare Austin تایید کرد که استودیو آنها در حال کار برای طراحی مجدد بازی Anthem است و این مساله زمان زیادی طول خواهد کشید. با ما همراه باشید.

بازی Anthem هرگز آن‌طور که استودیوهای EA و BioWare امیدوار بودند پیش نرفت. بازی دقیقاً به همان اندازه که لایقش بود انتقادات فراوانی رو از سوی صاحب‌نظران دریافت کرد. اما اواخر سال گذشته گزارشاتی مبنی بر اصلاحات اساسی بازی از سوی BioWare منتشر شد. عنوانی احتمالی به اسم Anthem 2.0. این مساله چند ماه بعد توسط خود استویو تایید شد. آنها اعلام کردند که در حال طراحی مجدد و بلند مدت عنوان Anthem هستند.

اما اگر امیدوار هستید که به‌زودی این بازطراحی از Anthem را ببینید، باید بگوییم که این اتفاق به این زودی‌ها نخواهد افتاد. در پست جدید وبسایت رسمی BioWare، کریستین دایلی (Christian Dailey) مدیر استودیو BioWare Austin تایید کرد که استودیو آنها در حال کار برای طراحی مجدد بازی Anthem است.

به گفته کریستین دایلی یک تیم استارت‌آپی کوچک و در حدود ۳۰ نفره، به‌جهت داشتن چابکی بیشتر نسبت به تیم اصلی، در حال کار و آزمایش روی جنبه‌های نمونه‌سازی‌های اولیه نوسازی Anthem است. دایلی همچنین گفت که این روند طولانی خواهد بود و این حرف نشان می‌دهد که نباید انتظار عرضه‌ی قریب الوقوع بازی Anthem 2.0 را داشت.

تیم استارت‌آپی و اجایل بازی Anthem شروع به کار کرده است و ما نیز در حال راستی‌آزمایی فرضیه‌های طراحی شده خود هستیم. در واقع این بدین معنا است که ما به عقب بر می‌گردیم و در حال بررسی و آزمایش مواردی هستیم که به اعتقادمان در توسعه آنها کوتاهی کردیم. همچنین هرچه که کاربران در مورد Anthem دوست داشته‌اند را نیز بهبود بدهیم. تیم مورد نظر ما یک گروه کوچک حدودا ۳۰ نفره است که در تلاش برای تعمیرات اساسی بازی هستند. بله. تیم کوچک است و این روند طولانی خواهد بود. اما کل مساله این است که وقت بگذاریم و به بازطراحی‌های اساسی برگردیم. این تیم کوچک شکل گرفته، چابکی را در اختیار ما قرار می‌دهد که تیم بزرگ‌تر نمی‌تواند از پس آن بر آید.

کریستین دایلی در ادامه اضافه کرد که واقع می‌خواهند این تجربه برای تیم توسعه‌دهنده و گیمرهای بازی متفاوت باشد.

می‌دانیم برای رسیدن به هدف خود، چالش‌های سختی را پیش رو داریم. واقعیت این است که در روند توسعه با چیزهایی مواجه خواهید شد که بسیار جذاب به‌نظر می‌رسند.  اما در نهایت از بازی کنار گذاشته می‌شوند یا به نظرتان نتیجه خوبی ندارند.اما اشکالی ندارد. این معنای روحیه‌ی آزمون و خطا است. ما واقعا می‌خواهیم به دلیل اشتیاق و علاقه کاربران به Anthem، تمام شفافیت‌های ممکن از بازطراحی بازی را برای کاربران فراهم کنیم.

پیش‌تر نیز گفته شده بود که رفع مشکلات Anthem زمان‌بر خواهد بود. بازی Anthem در اوایل سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس One و رایانه‌های شخصی منتشر شد و انتقادات فراوانی را از سوی منتقدین از آن خود کرد. بازی در وبسایت‌های معتبر نیز نمرات خوبی کسب نکرد. اکنون نیز باید برای انتشار Anthem 2.0 باید مدت زیادی منتظر ماند.

نظرات خود را در مورد طراحی مجدد بازی Anthem با ما به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار