بازیگیمینگ

نامزدهای جوایز بازی بفتا 2021 اعلام شد؛ رکوردشکنی The Last of Us Part 2

به‌فاصله حدود دو هفته مانده به زمان برگزاری رویداد BAFTA، به‌تازگی با اعلام نامزدهای هر بخش مشخص شد که بازی The Last of Us Part 2 رکورد تاریخ این مراسم را به‌خود اختصاص داده است

اواسط سال ۲۰۲۰ بود که استودیوی ناتی داگ پس از سال‌ها انتظار بالاخره قسمت دوم بازی The Last of Us را روانه بازار کرد. بازی The Last of Us Part 2 با حرف‌وحدیث‌ها و حاشیه‌های زیادی کار خود را شروع کرد و درحالیکه بسیاری از کاربران داستان آن را نقد می‌کردند، منتقدین اما به ستایش آن پرداختند.

پس از اینکه این بازی توانست مهم‌ترین جایزه صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی بهترین بازی سال را به خود اختصاص دهد، حال اما در جدیدترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد جوایز جدیدی به‌زودی به افتخارات آن اضافه خواهد شد؛ چراکه به‌فاصله حدود سه هفته مانده به زمان برگزاری جوایز بازی‌های ویدیویی BAFTA مشخص شد که بازی The Last of US Part 2 با نامزدی در ۱۳ بخش رکورد جدیدی را به‌نام خود ثبت کرده است. از سال ۲۰۰۴ و اولین رویداد بفتا، این میزان نامزدی بیشترین تعداد برای یک بازی به حساب می‌آید.

در جایگاه‌های بعدی بیشترین تعداد نامزدی، دو بازی موفق Control، اثر استودیوی رمدی و Death Stranding، ساخته هیدئو کوجیما قرار گرفته‌اند. نکته جالب توجه موفقیت و حضور پررنگ سونی و آثار انحصاری پلی استیشن در رویداد پیش‌رو است. براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Ghost of Tsushima، ساخته استودیوی ساکرپانچ، با ۱۰ نامزدی، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، اثر اینسامنیاک گیمز و بازی Dreams، محصول استودیوی مدیامولکول، هرکدام با هفت نامزدی و در آخر بازی Sackboy: A Big Adventure، اثر استودیوی Sumo Digital با چهار نامزدی نمایانگر این واقعیت هستند.

از آثار انحصاری سونی که بگذریم، نام یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر این صنعت و ساخته استودیوی سوپرجاینت گیمز یعنی Hades با هشت نامزدی در بخش‌های مختلف به چشم می‌خورد.

مهم‌ترین بخشی که در هر مراسم و رویدادی بازی‌سازان به‌دنبال دریافت جایزه آن هستند، بخش بهترین بازی است. در رویداد بفتا نیز ۶ بازی برای رقابت در این بخش انتخاب شده‌ند؛ یکی از موفق‌ترین بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ یعنی Animal Crossing: New Horizons، بازی Ghost of Tsushima، بازی Hades، بازی Half-Life Alyx، بازی Spider-Man: Miles Morales و The Last of Us Part 2.

براساس اطلاعات و برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته شده مراسم BAFTA امسال قرار است در تاریخ ۵ فروردین (۲۵ مارس) برگزار شود. حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از برندگان امسال را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار