بازیگیمینگ

بازی بعدی استودیوی Haven به احتمال زیاد دارای عناصر چند نفره و سرویس محور خواهد بود

اینطور که مشخص شده است به احتمال بسیار بالا بازی بعدی در دست ساخت استودیوی هیون (Haven)، که جید ریموند (Jade Raymond) مدیریت آن را بر عهده دارد، قرار است تا یک بازی انحصاری پلی‌استیشن ۵ باشد و یک عنوان سرویس محور و مبتنی بر عناصر چند نفره خواهد بود.

همانطور که بسیاری شاهدش هستیم، روزانه بازی‌های بسیار زیادی معرفی می‌شوند که سرویس محور می‌باشند و اینطور که به نظر می‌رسد استودیوهای بازی‌سازی قصد دارند تا در طول نسل جدید بیشتر از بخش داستانی بر روی بخش چند نفره‌ی بازی‌های خود مانور دهند تا هم فروش آن را تضمین کنند و هم کمی از سختی کار خود بکاهند. حال اینطور که مشخص شده استودیوی بعدی که قصد دارد تا به این رویه بپیوندد، استودیوی هیون می‌باشد.

با توجه به تعداد شغل‌ها و استعدادهای لازم برای این استودیو در لینکدین (Linkedin)، به نظر می‌رسد که جید ریموند و استودیوی هیون قرار است تا پروژه‌ی جدید و پیش روی خود را با تاکید بر عناصر چند نفره بسازند و اثری سرویس محور پدید آورند. البته با اینکه هنوز چیز زیادی از این بازی در دست ساخت منتشر نشده است، اما به نظر تایید شده است که این عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۵ خواهد بود.

اینگونه که مشخص شده این استودیو در حال حاضر به دنبال یک مهندس ارشد نرم افزار با تجربه در زمینه‌ی توسعه‌ی شبکه، بخش چند نفره و بازاریابی آنلاین است. همچنین استودیوی هیون از قبل نیز برای استخدام یک مهندس ارشد توسعه‌ی زیرساخت‌های شبکه‌ای و یک مهندس نرم افزار با تجربه در زمینه‌ی طرح ریزی بازی‌ها و توسعه‌ی آن‌ها بر روی سرویس ابری درخواست داده بود.

این لیست شغلی جدید به خوبی نشان می‌دهد که بازی در دست ساخت هنوز در مراحل اولیه‌ی خود توسعه است و احتمالا هنوز در مراحل پیش تولید قرار دارد. البته این اتفاق به هیچ وجه تعجب آور نیست چرا که این استودیو به طور رسمی تنها در حدود سه ماه قبل بود که معرفی و افتتاح شد. همچنین شایان ذکر است که جید ریموند در ماه فوریه‌‌ی گذشته بعد از این اتفاق که گوگل به صورت رسمی اعلام نمود که قصد دارد تا تمام استودیوهای انحصاری بازی‌سازی برای سرویس گوگل استدیا (Google Stadia) را تعطیل نماید از این شرکت استعفا داد و استودیوی شخصی خودش را تاسیس نمود.

با این همه هنوز اطلاعات زیادی از بازی در دست ساخت هیون منتشر نشده است و باید تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از این بازی، که به نظر می‌رسد حالا حالاها رخ ندهد چون که هنوز بازی در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد، صبر نماییم.

نظر شما همراهان همیشگی در این مورد چیست؟ به نظرتان بازی بعدی جید ریموند و استودیوی هیون اثر خوبی از کار در خواهد آمد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار