بازیگیمینگ

کارگردان Assassin’s Creed Valhalla بر روی عنوان معرفی نشده ی Electronic Arts’ Motive کار می کند

به نقل از خبرگزاری Axois: اریک باپتیزات (Eric Baptizat)، یکی از توسعه‌دهندگان ارشد سری Assassin’s Creed و کارگردان عنوان Assassin’s Creed Valhalla،  پس از ۱۶ سال همکاری موفق با استودیوی یوبیسافت (Ubisoft)، این استودیو را به قصد کار بر روی بازی جدید استودیوی الکترونیک آرتس موتیو (Electronic Art’s Motive) ترک کرده است.

باپتیزات که سابقه‌ی فعالیت بر روی عناوین مشهور سری Assassin’s Creed، همچون Assassin’s Creed Black Flag ، Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Valhalla را در کارنامه‌ی خود دارد، حدودا دو ماه قبل استودیوی یوبیسافت را ترک کرد تا بر اساس اطلاعات موجود در پروفایلش در شبکه‌ی اجتماعی لینکدین، همکاری با استودیوی الکترونیک آرتس موتیو را آغاز کند. حال بر اساس تازه‌ترین اخبار، هدف وی از این کار مشخص شده است.

به گفته‌ی خبرگزاری Axios، مدتی هست که الکترونیک آرتس موتیو به موضوع اخبار مختلف تبدیل شده است. از قرار دادن این اتفاق در کنار کوچ آقای باپتیزات به استودیوی مذکور، این طور استنباط می‌شود که اریک باپتیزات و الکترونیک آرتس موتیو، بر روی توسعه‌ی یک پروژه‌ی مهم کار می‌کنند.

پس از عبور از سد شرایط نامناسب و پرهیاهویی که منجر به خروج جید ریموند (Jade Raymond)، بنیان‌گذار استودیو الکترونیک آرتس موتیو از این تیم شد، پاتریک کلاوس (Patrick Klaus) رهبری این مجموعه را به دست گرفت تا بار دیگر برند الکترونیک آرتس موتیو را به اوج بازگرداند. آقای کلاوس سال گذشته اذعان داشت که استودیو موردبحث، همزمان با توسعه‌ی بازی Star Wars: Squadrons، بر روی چند پروژه‌ی دیگر که هنوز معرفی نشده‌اند هم کار می‌کند.

هفته‌ی گذشته، شایعاتی مبنی بر فعالیت دوباره‌ی الکترونیک آرتس بر روی فرانچایز Dead Space در فضای مجازی پخش شد. به ادعای این شایعات، توسعه‌ی عنوان مذکور بر عهده‌ی استودیوی الکترونیک آرتس موتیو است. اگر چنین باشد، انتظار می‌رود که به زودی از این پروژه رونمایی شود. در هر صورت، طبق روال ثابت همه‌ی شایعات، این خبر را هم نباید خیلی جدی گرفت. هرچند، نشریه‌های بزرگ و صاحب‌نامی همچون Gematsu و Eurogamer، این شایعات را تایید کرده‌اند. همچنین با توجه به اینکه شایعه‌ی کار روی سری Dead Space، اولین بار از سوی ژورنالیست مشهوری که این اواخر پروژه‌هایی از قبیل Mass Effect Legendary Edition را فاش کرده است مطرح شد، این شایعه اعتباری بیشتری پیدا می‌کند.

واضح است که حتی اگر کار بر روی سری Dead Space حقیقت هم داشته باشد، به طور قطعی به معنای فعالیت اریک باپتیزات بر روی این پروژه نخواهد بود. هرچند، استخدام این فرد اتفاق مهمی برای الکترونیک آرتس موتیو بوده است. همچون گذشته، اگر خبر تازه‌ای در این رابطه منتشر شود، حتما به اطلاع شما مخاطبان گرامی خواهیم رساند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار