بازیگیمینگ

استودیوی دایس احتمالاً به تاریخ معرفی بازی Battlefield 6 اشاره کرده است

استودیوی دایس (DICE) در توییتی به تاریخ معرفی رسمی عنوان مورد انتظار Battlefield 6 اشاره داشت که احتمالاً به زمان برگزاری رویداد E3 2021 باز می‌گردد.

در واقع، این استودیو با درج متنی با مضمون “کلماتی که به زودی قافیه خواهند شد: June. Boom” به معرفی رسمی این بازی در این ماه اشاره داشته است. بدین ترتیب و برخلاف چیزی که پیش‌تر فاش‌کننده‌ها ادعا کرده بودند، احتمالا بازی Battlefield جدید در ماه‌های خرداد-تیر (ژوئن) و در جریان برگزاری رویداد E3 2021 معرفی خواهد شد.

همچنین، لازم به ذکر است که شایعات اخیر چنین بیان می‌کردند که این بازی به‌زودی معرفی خواهد شد، اما ماه‌های تیر و خرداد را به هیچ عنوان نمی‌توان “به‌زودی” تلقی کرد. همچنین، احتمال این که این بازی در روزهای آتی به صورت رسمی معرفی شده و در جریان رویداد EA Play یا E3 یک تریلر گیم‌پلی از آن منتشر شود نیز وجود دارد. البته، Battlefield 6 با داشتن بزرگ‌ترین تیم‌توسعه‌ی تاریخ این مجموعه و افزوده‌شدن ویژگی‌های مختلف به طرز عجیبی به یکی از مورد انتظارترین عناوین تبدیل شده است و شرکت الکترونیک آرتز می‌تواند تا با بازاریابی صحیح، از این فرصت پیش‌آمده به خوبی استفاده کند.

بازی Battlefield 6 و یا هرچه که نام‌گذاری خواهد شد (منابعی به نام Battlefield 2 برای آن اشاره داشتند) قرار است تا برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار