بازیگیمینگ

استودیوی سازنده‌ی سری Hitman برای توسعه‌ی بازی Project 007 نیرو جذب می‌کند

استودیوی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive)، سازنده‌ی سری بازی‌های Hitman، برای توسعه‌ی عنوان Project 007 به دنبال جذب نیروهای جدید است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

حدود یک ماه قبل، استودیوی آی‌او اینتراکتیو با انتشار تیزری از بازی جدید خود تحت عنوان Project 007 رونمایی کرد. این استودیو اخیراً با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده است که برای کمک به توسعه‌ی این بازی، به نیروهای جدیدی نیاز دارد. در این آگهی، به بیش از ۱۰ موقعیت شغلی برای ساخت این بازی اشاره شده است. از جمله‌ی این موارد می‌توان به یک برنامه‌نویس گیم‌پلی و یک تهیه‌کننده‌ی ارشد برای بخش هنری اشاره کرد.

بازی Project 007 به ریشه‌های داستانی شخصیت جیمز باند (James Bond) خواهد پرداخت. این اثر در واقع یک نسخه‌ی متفاوت و ریبوت شده از مجموعه‌ی محبوب جیمز باند خواهد بود که آخرین شماره‌ی آن در سال ۲۰۱۲ تحت عنوان ۰۰۷ Legends منتشر شد، اما نتوانست موفقیتی را کسب نماید. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی جدید با استفاده از موتور Glacier توسعه خواهد یافت. تاکنون تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده‌ است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار