بازیگیمینگ

اطلاعاتی از نحوه‌ی اجرای Devil May Cry 5: Special Edition برروی کنسول‌های نسل نهم منتشر شد

به‌تازگی شرکت کپکام (Capcom) اطلاعاتی از نحوه‌ی اجرای بازی Devil May Cry 5: Special Edition برروی کنسول‌های نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که در فروم ResetEra توسط یکی از کارمندان کپکام منتشر شده است، بازی Devil May Cry 5: Special Edition برروی هر دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس با فعال کردن رهگیری پرتو (Ray Tracing) برروی رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و همچنین رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و شما می‌توانید از میان این دو حالت یکی را انتخاب نمایید. با غیر فعال کردن رهگیری پرتو، این بازی برروی رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و همچنین با رزولوشن پایین‌تر در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز قابل اجراست.

تاکنون اطلاعاتی در مورد رزولوشن ۱۴۴۰P و اجرای Devil May Cry 5: Special Edition در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و همچنین جزئیات اجرای بازی در کنسول اکس‌باکس سری اس منتشر نشده است.

بازی Devil May Cry 5: Special Edition که نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی بازی Devil May Cry 5 محسوب می‌گردد، در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شود. قابلیت رهگیری پرتو در هنگام عرضه برروی نسخه‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس در دسترس نخواهد بود و در تاریخی دیگر اضافه خواهد شد. کپکام همچنین اعلام کرده است که برنامه‌ای برای عرضه‌ی این نسخه‌ی ارتقا یافته برای رایانه‌های شخصی ندارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار