بازیگیمینگ

اطلاعات جدیدی درباره بازی Far Cry 6 منتشر شده است

بار دیگر شاهد درز اطلاعات درباره عنوان محبوب و مورد انتظار، یعنی بازی Far Cry 6 هستیم. در ادامه خبر همراه با ما همراه باشید.

اخیرا شایعه‌ی جدیدی درباره بازی Far Cry 6 در فضای مجازی منتشر شده است، این شایعات احتمال حضور این عنوان را در همه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی، یعنی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، اکس باکس وان و اکس باکس سری اکس و کامپیوتر‌های شخصی بیان می‌دارد. اگر به یاد داشته باشید، ماه گذشته خبری از این بازی منتشر شد که اطلاعات تائید نشده‌ای را از این عنوان منتشر کرد. اطلاعاتی که در ماه گذشته متشر شد اذعان میداشت که این عنوان در 12 ژولای مصادف با 22 تیر به صورت رسمی معرفی خواهد شد و همچنین قبل از آپریل 2021 (فروردین – اردیبهشت 1400) منتشر خواهد شد. همچنین، در اطلاعات ذکر شده بود که داستان این بازی برخلاف چند عنوان قبلی در ایالات متحده آمریکا رخ نخواهد داد. اگر درباره اطلاعا ذکر شده تردید دارید، باید به شما بگوییم که این اطلاعات نه تنها از یک منبع قابل اعتماد نفوذی ذکر شده است، بلکه با درزهای اطلاعاتی قبل خود نیز همخوانی دارد.

همه‌ی این اطلاعات مربوط به ماه گذشته بوده است ولی اخیرا یکی از منایع داخلی یوبیسافت که در گذشته اطلاعات صحیحی را ارائه داده بود، اطلاعات جدیدی بیان کرده است؛ ولی حتی با وجود سابقه خود این فرد در درز دادن اطلاعات، همه‌ی اطلاعات ذکر شده را جدی نگیرید.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط این منبع داخلی، قسمت جدید این سری محبوب، یعنی بازی Far Cry 6 در یک محیط گرمسیری روایت می‌شود؛ در ضمن آن نیز شاهد حضور مسئله مواد مخدر نیز در این بازی خواهیم بود. اینطور که مشخص شده است در این بازی نیز مانند قسمت قبلی می‌توان به صورت چند نفره به داستان بازی پرداخت و در طی داستان بازی شما می‌ـوانید سوار اسب شوید، به حیوانات کمک کنید و حتی در حین سوارکاری شلیک کنید!

با توجه به اطلاعاتی که هم‌اکنون در دست داریم شاید بتوانیم بگوییم که بازی در گذشته و در آمریکای جنوبی و شاید هم در مجاورت دزدان دریایی کارایب روایت می‌شود. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، بهتر است که به هیچ کدام از مطالب ذکر شده به صورت قطعی نگاه نکنید؛ گرچه انتظار می‌رود که درباره این بازی در رویداد نمایش بازی‌های یوبیسافت در ماه ژولای ببینیم. اخبار بیشتر ما را دنبال کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار