بازیگیمینگ

الکترونیک آرتز به ساخت Titanfall 3 اشاره کرد

در یک کنفرانس مالی اخیر، شرکت الکترونیک آرتز اشاره کرد که پرونده سری Titanfall بسته نشده و احتمالا طی نسل بعد کنسول‌ها شاهد یک نسخه جدید خواهیم بود.

در این کنفرانس، مدیر مالی الکترونیک آرتز یعنی بلیک یورگنسن گفت که وقتی این شرکت استودیوی ریسپاون انترتینمنت را خریداری کرد، نه به خاطر آی پی Titanfall، بلکه به خاطر پتانسیل و استعدادشان بود. اما نکته جالب بعد از آن گفته شد. یورگنسن گفت که «شاید در آینده Titanfall را ببینیم.»

این در حالیست که تا کنون به نظر می‌رسید این شرکت علاقه چندانی به ساخت نسخه سوم این سری ندارد. با این که Titanfall 2 با عرضه در سال ۲۰۱۶ به عنوان یکی از بهترین شوترهای اول شخص تاریخ – هم در بخش داستانی و هم چندنفره – شناخته شد، اما به دلیل انتشار در فاصله یک هفته‌ای بین Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield 1 فروشی ناامیدکننده تجربه کرد.

از طرف دیگر هم سال گذشته شاهد انتشار Apex Legends بودیم؛ یک اسپین آف بتل رویال از تایتنفال که به موفقیتی بسیار بزرگ تبدیل شد و همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. با درآمدی که از آن بازی به EA می‌رسد، انتظار داشتیم که این شرکت طبق سنت دیرینه خودش تماما روی آن تمرکز کند و بیخیال فرنچایز اصلی شود.

اما حالا می‌بینیم الکترونیک آرتزی که قبلا می‌گفت برنامه‌ای برای نسخه سوم تایتنفال ندارد، حالا می‌گوید شاید آن را در آینده ببینیم. یکی از دلایلی که می‌توان برای این تغییر رویه در نظر گرفت این است که Titanfall 2 به لطف فاکتورهایی همچون انتشار روی استیم و جذب بازیکنان کنجکاو از Apex Legends، اخیرا توانسته عمر دوباره‌ای به خود ببیند و فروش خوبی را هم تجربه کرده است. شاید EA متوجه علاقه و تقاضای گیمرها شده و سیاست خود را تغییر داده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار