بازیگیمینگ

بازی‌های رایگان Xbox Live Gold برای ژانویه‌ 2021 معرفی شدند

شرکت مایکروسافت به تازگی فهرست بازی‌های رایگان Xbox Live Gold را برای ماه ژانویه‌ 2021 معرفی کرده است. برای جزئیات بیشتر این خبر با ما  همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازی Little Nightmares از آغاز تا پایان ماه ژانویه در Xbox Live Gold و بر روی ایکس‌باکس وان رایگان خواهد بود. از تاریخ 12 الی 26 دی 1399 (1 الی 15 ژانویه 2021)، بازی King of Fighters 13 بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 به صورت رایگان در دسترس است. از تاریخ 27 دی الی 12 بهمن (16 الی 31 ژانویه) نیز تجربه‌ی بازی اکشن اول شخص Breakdown رایگان خواهد بود. علاوه بر این، بازی‌بازان می‌توانند به صورت رایگان از تاریخ 27 دی الی 27 بهمن (16 ژانویه الی 15 فوریه) به تجربه‌ی ریمستر نسخه‌ی اول بازی Dead Rising بر روی کنسول ایکس‌باکس وان بپردازند.

این بازی‌ها از آغاز سال جدید میلادی بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس در دسترس خواهند بود. عناوین King of Fighters 13 و Breakdown نیز بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 قابل بازی هستند. همچنین این بازی‌ها برای مشترکین سرویس‌های Game Pass Ultimate و Xbox Live Gold نیز رایگان خواهند بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار