بازیگیمینگ

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید ؛ با کیفیت بازی کنید

هر سال، بهتر است بگوییم هر ماه، بازی‌های موبایل زیبا‌تر و بهتر و پیشرفته‌تر می‌شوند. بازی‌هایی هستند که می‌توانند تصورات شما را تصاحب کنند، بازی‌هایی که با دیدن آن‌ها شک می‌کنید این بازی‌ها برای گوشی موبایل باشند. در این مقاله بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم که ژانرهای مختلفی را شامل می‌شوند.

بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۱

Cover Fire

بازی Cover Fire یک بازی با سبک شوتر اول شخص است. در این بازی با سازمان قدرتمندی به نام Tetracorp روبرو خواهید شد که به دنبال قدرت و کنترل کامل است.

این بازی یکی از بازی های با گرافیک بالا برای اندروید است که طراحی با گرافیک عالی و افکت‌های انیمیشنی فوق‌العاده دارد. به علاوه، توسعه‌دهندگان افکت‌های صوتی بی‌نظیری برای این بازی در نظر گرفتند که تجربه آن قطعا لذت‌بخش خواهد بود. اگر از ژانر شوتر اول شخص خوشتان می‌آید، باید Cover Fire را دانلود کنید.

در این بازی زیبا باید تجهیزات قهرمانان خود را ارتقا دهید. اگر دشواری‌هایی وجود داشت، از بوسترها استفاده کنید، بوسترها قابلیت‌های جذابی هستند که مسیر را برای شما هموار می‌کنند. کنترل‌های بازی کاملا ساده است و یادگیری کار کردن با آن‌ها بسیار آسان است. رابط کاربری هم آسان است و خیلی سریع می‌توانید کار کردن با آن را یاد بگیرید.

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۲

Infinity Ops

در بازی Infinity Ops که یکی از بازی های با گرافیک بالا برای اندروید است، بشریت اوج تکنولوژی را تجربه کرده است. بسیاری از ایالت‌ها، برای منابع و قلمروها، وارد رویارویی نظامی شدند. در نتیجه، سیاره به معنای واقعی کلمه درگیر مبارزات شده است، هم در زمین و هم خارج از فضای جو!

نیروهای قدرتمند مختلف نوآوری‌های تکنیکی و پیشرفته را در میدان مبارزه به کار می‌گیرند. بازیکن یکی از دو طرف را انتخاب می‌کند و به بخشی از رویارویی جهانی تبدیل می‌شوند. این بازی گرافیک و صدای عالی دارد و یکی از بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید است.

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۳

N.O.V.A. Legacy

بازی N.O.V.A Legacy یک شوتر اول شخص آینده‌نگرانه است که توسط کمپانی Gameloft ساخته و توسعه داده شده است.

در پروسه عبور، کاربر در نقش Kal Wardin بازی خواهد کرد، کسی که یک لباس نظامی شیک و چشم‌گیر به تن کند و در مقابل مهاجمان بیگانه مقاومت خواهد کند. شخصیت دیگری به نام «یلنا» (Yelena) دستیار اوست که با استفاده از هوش مصنوعی اداره می‌شود که نکات آموزنده و توصیه‌های آن هیچ‌وقت بیهوده و اشتباه نیست. صحنه عمل، یک سفینه فضایی بزرگ است که مورد حمله بیگانگان است.

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۴

Modern Combat 5

پنجمین قسمت از مجموعه بازی‌های شوتر یعنی Modern Combat 5، یکی از بهترین و زیباترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید است، اگرچه بعد از چهارمین نسخه، ترس‌هایی وجود داشت و همه فکر کردند این بازی نمی‌تواند بهتر شود.

اگر بگوییم کیفیت این بازی بسیار شبیه به نسل قبلی کنسول‌های خانگی است، اصلا دروغ نگفتیم. توسعه‌دهندگان این بازی علاوه بر کمپین تک‌نفره، حالت چند نفره تمام عیار هم دارد که ماهیت بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر و کنسول در آن به وضوح قابل مشاهده است.

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۵

Real Car Parking 2

یکی دیگر از بازی های با گرافیک بالا برای اندروید ، بازی Real Car Parking 2، ادامه یکی از واقع‌گرایانه‌ترین شبیه‌سازهای پارک خودرو برای اندروید است.

این بازی یکی از آن شبیه‌سازهای رانندگی است که لایق بالاترین سطح توجه است. توسعه‌دهندگان توجه زیادی به این بازی و کوچک‌ترین جزئیات آن کردند و همچنین فرصتی را در اختیار رانندگان مشتاق قرار می‌دهد تا برای مشکلات پارک خودرو در شهرهای بزرگ و پر ترافیک آماده شوند.

با توجه به سطح مهارت شما، توسعه‌دهندگان حالت‌های مختلفی را طراحی کردند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. هر کدام از این حالت‌ها نه تنها با مجموعه‌ای از تسک‌ها از هم متمایز می‌شوند، بلکه موقعیت‌ها و شرایط مختلفی برای عبور از هر مرحله وجود دارد.

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۶

Galaxy on Fire 2

گرافیک غیر قابل توصیف و صدای فوق‌العاده باعث می‌شود هیچ‌کس از کنار آن بی‌تفاوت رد نشود. داستان و سناریویی که برای آن فکر شده است و سیستم‌های پیچیده سیاسی و اقتصادی بازی، شما را از اینکه زمان گذاشتید و بازی کردید خوشنود می‌کند.

شخصیت اصلی بازی، کهنه‌سرباز ناوگان فضایی، Keith T. Maxwell، که اخیرا به یک مزدور تبدیل شده است و باید پشتیبا‌ن‌هایی را پیدا کند تا بتواند در این قلمرو زنده بماند و از کهکشان در مقابل متجاوزان محافظت کند.

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۷

Darkness Rises

بازی Rise of Darkness یکی از بازی های با گرافیک بالا برای اندروید ، مبارزه با شیطان در یک محیط پویای نقش‌آفرینی بر خط چند نفره گسترده با افکت‌های جذاب است.

صحنه‌های رنگارنگ و دیالوگ‌های آموزنده زیادی در این بازی وجود دارد و در کل گیم‌پلی بازی جالب است. خط داستانی اصالت خاصی ندارد و تقریبا پیش پا افتاده و تکراری است. داستان این بازی مثل اکثر بازی‌های نقش‌آفرینی دیگر تقابل صد ساله مردم و شیاطین است. در این بازی همه برای تخت سلطنتی و توانایی کنترل و مدیریت قلمروهای عظیم می‌جنگند.

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۸

Need for Speed

بازی Need for Speed No Limits VR مسابقه‌ای برای آینده است و به لطف فناوری Daydream VR گوگل، دنیای بازی‌ها به سطح دیگری از پیشرفتگی و جذابیت رسیده است.

این نسخه از بازی Need for Speed که یکی از بازی های با گرافیک بالا برای اندروید است، کمی با نسخه اصلی بازی فرق دارد و برای واقعیت مجازی بهینه شده است. دوربین کاربر به داخل اتاق خودرو تغییر مکان داده است و بنابراین حالا می‌توانید سرتان را بچرخانید و درون ماشین را ببینید.

در کل این بازی هم یکی دیگر از بازی‌های EA Games است که همه ما عاشق آن‌ها هستیم. خودروهای خیره‌کننده از برندهای معروف، موسیقی متن خارق‌العاده و تعداد زیادی رویداد و فعالیت که ساعت‌ها ما را مشغول می‌کند. هدف این بازی بدون تغییر مانده است، اول شدن و رسیدن به خط پایان، به هر قیمتی که هست!

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۹

Modern Strike

بازی Modern Strike Online را دانلود کنید تا نظرتان برای همیشه درباره بازی‌های شوتر آنلاین تغییر کند. گرافیک واقع‌گرایانه که همه ظرافت‌ها و تغییرات جزئی درگیری‌های خیابانی را نشان می‌دهد و یکی از بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید است.

گیم‌پلی پویا، وقت سر خاراندن برای شما نمی‌گذارد. واحدهای درجه یک نیروهای ویژه، مسلح به سلاح‌های فوق مدرن، مبارزات خستگی‌ناپذیر روی صفحه گوشی، تجربه‌ای فوق‌العاده است که حتما باید امتحان کنید.

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۱۰

Asphalt 8: Airborne

بازی Asphalt 8: Airborne تولید کمپانی Gameloft، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های اندروید و یکی از بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید است. طرفداران این بازی بی‌صبرانه منتظر بودند این بازی برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شود. برخلاف قسمت هفتم یا قسمت قبلی، توسعه‌دهندگان از یک موتور فیزیکی جدید در ساخت Asphalt 8: Airborne استفاده کردند، که این مسئله باعث شد هم فیزیک و هم گرافیک بازی‌ها به طرز قابل توجهی بهبود پیدا کند.

در این بازی بیش از ۱۰ ساعت مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز می‌بینید که در آن با مدرن‌ترین و گران‌ترین سوپر ماشین‌ها سر و کار خواهید داشت. نادرترین و بهترین خودروها مثل لامبورگینی وننو، بوگاتی ۱۶.۴ گرند اسپورت ویتس، فراری لا فراری و خودروهای دیگر را در این بازی خواهید دید.

بازی های با گرافیک بالا برای اندروید - ۱۱

Modern Combat Versus

یکی دیگر از بازی های با گرافیک بالا Modern Combat Versus، یک بازی اول شخص شوتر است که توسط Gameloft منتشر شد. این بازی تا حدی شبیه نسخه فرعی و خارج از عرف این مجموعه است، چون برخلاف قسمت‌های قبلی، خط داستانی مشخصی ندارد.

در منوی اصلی، دکمه جذابی به نام BATTLE NOW وجود دارد که کاربر می‌تواند با انتخاب آن وارد میدان مبارزه شود. قبل از شروع، باید تصمیم بگیرید با کدام کاراکتر می‌خواهید مبارزه کنید.

گرافیک خوب، صداگذاری حرفه‌ای، گیم‌پلی جذاب و خط داستانی از جمله مواردی هستند که یک بازی را به یکی از بازی های با گرافیک بالا برای اندروید تبدیل می‌کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار