بازیگیمینگ

بازی Cozy Grove معرفی شد

استودیوی اسپرای فاکس (Spry Fox) امروز در جدیدترین خبر خود به معرفی بازی Cozy Grove پرداخت. این بازی قرار است در آینده‌ای نزدیک و برروی پلتفرم‌های مختلفی در دسترس قرار گیرد

استودیوی اسپرای فاکس که به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی Cozy Grove را به عهده دارد، امروز اعلام کرد که این عنوان اواسط سال 2021 میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. بدیهی است که به دلیل ناتمام بودن مراحل توسعه، هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر از سوی تیم سازنده باشیم.

Cozy Grove از سری عناوین ماجراجویی، اکشن و پازلی است که در آن باید گروهی از افراد قدرتمند را تشکیل داده و وارد جزیره‌ای عجیب و غریب شوید. شما باید به منظور انجام تحقیقات و کشف رمز و رازهای مختلف، همه جای این جزیره را به خوبی جست‌وجو کرده و به نکات جذابی پی ببرید. پس از کسب قدرت، رهبری کل جزیره را به دست خواهید گرفت و باید نظارت خوبی در کار همه‌ی افراد داشته باشید. همچنین حفظ منابع و استفاده‌ی به موقع از آن‌ها اهمیت فراوانی دارد. هر یک از جانداران ممکن است نیازهای مخصوص به خود را داشته باشند که باید به موقع برطرف شوند. بنابراین علاقه‌مندان به سبک‌های گفته شده می‌توانند از Cozy Grove نیز لذت ببرند.

شرکت اسپرای فاکس تا به حال دست به ساخت عناوین جذابی همچون Triple Town، Road Not Taken و Alphabear زده است و بسیاری از بازی‌بازان نیز این تیم را به خوبی می‌شناسند. حال اثر جدید آن‌ها در مقایسه با دیگر بازی‌ها با تفاوت‌های گسترده‌ای همراه شده است.

از ویژگی‌های برجسته‌ی بازی Cozy Grove باید به جهان چشم‌نواز، تنوع در کاراکترها و امکان انجام فعالیت‌های گوناگونی اشاره داشت. جالب است بدانید که بیش از 40 ساعت محتوا در این عنوان به چشم می‌خورد تا طرفداران را حسابی سرگرم کند. پیش‌بینی می‌شود که در روزهای پیش رو اطلاعات بیشتری از آن به دست بازی‌بازان برسد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار