بازیگیمینگ

بازی Deathloop تا یک سال در انحصار پلی‌استیشن ۵ خواهد بود

امروز در جریان رویداد State of Play، شرکت سونی جدیدترین تریلر گیم‌پلی بازی Deathloop را که بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ اجرا شده بود، منتشر کرد.

ماجرا آنجایی برای طرفداران ایکس‌باکس جالب می‌شود که در انتهای تریلر شاهد نوشته‌ی زیر هستیم:

این بازی همچنین بر روی رایانه‌های شخصی موجود خواهد شد و تا تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ( ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی) بر روی دیگر کنسول‌ها منتشر نمی‌شود.

به نظر می‌آید حالا که شرکت بتسدا (Bethesda) به طور رسمی بخشی از شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود، این بازی شوتر اول شخص بر روی سرویس گیم‌ پس و کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز منتشر شود.

بازی Deathloop در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ (۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱) بر روی کنسول‌ پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار