بازیگیمینگ

بازی Final Fantasy 14 حداقل برای پنج سال دیگر محتوا دارد

نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 14، از برنامه‌های تیم توسعه‌ی این بازی برای آینده‌ی آن می‌گوید. هم‌چنین به گفته‌ی یوشیدا، بعید است که این تیم وقت برای پورت بازی بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس را داشته باشد.

Final Fantasy 14 در سال‌های اخیر توانسته با بسته‌های الحاقی با کیفیت و پشتیبانی فوق‌العاده‌ی تیم توسعه‌دهنده، به یکی از بهترین MMORPGهای بازار تبدیل شود. ظاهرا اسکوئر انیکس (Square Enix) فعلا برنامه‌ای برای رها کردن آن ندارد. در مصاحبه‌ای جدید با The Washington Post، نائوکی یوشیدا اعلام کرد که با نرخ رشد فعلی Final Fantasy 14، اسکوئر انیکس قادر خواهد بود تا به تولید محتوا برای این بازی ادامه دهد. در واقع حداقل این بازی برای ۵ سال دیگر محتوا خواهد داشت:

در حال حاضر مدیر عامل ما، ما را تشویق به جذب بازی‌بازان بیشتر و رسیدن به ۳۰ میلیون بازی‌باز می‌کند. او هنوز هم برنامه‌های زیادی برای آینده‌ی ما دارد. در حال حاضر توقفی برای جریان کنونی نمی‌بینیم. جامعه‌ی بازی‌بازان ما مدام در حال رشد است.

با این حال نباید انتظار عرضه‌ی Final Fantasy 14 بر روی سایر پلتفرم‌ها را داشته باشید. اخیرا صحبت‌هایی بین مایکروسافت و اسکوئر انیکس برای پورت بازی به کنسول‌های ایکس‌باکس بوده، اما ظاهرا این صحبت‌ها نتیجه‌ای نداشته است. به گفته‌ی یوشیدا، با توجه به برنامه‌ی پر مشغله‌ی تیم توسعه‌ی Final Fantasy 14، بعید است که آن‌ها وقت کافی برای پورت بازی برای سایر پلتفرم‌ها را داشته باشند:

ما به طور مداوم در حال ارائه‌ی محتوا هستیم. برای پلتفرم جدید به برنامه‌ریزی بلندمدتی نیاز داریم. هم‌چنین آزمایشات بیشتری در رابطه با آن پلتفرم باید انجام شوند. هر چه بیشتر رشد کنیم به منابع بیشتری نیاز داریم.

Final Fantasy 14 در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. بتای پلی‌استیشن ۵ بازی در ماه آوریل امسال منتشر خواهد شد. هم‌چنین چهارمین بسته گسترشی بزرگ این بازی با نام Endwalker در پاییز ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار