بازیگیمینگ

بازی God of War بیش از 500 میلیون دلار درآمدزایی داشته است

بر اساس اطلاعاتی که در صفحه‌ی لینکیدن (LinkedIn) مدیر بازاریابی بازی God of War، تی‌جی کنسنجی (TJ Consunji)، منتشر شده، وی اعلام می‌کند که این عنوان از سال 2019 مبلغی معادل نیم میلیارد دلار درآمد برای شرکت سونی کسب کرده است. این آمار به خوبی نشان می‌دهد که بازی God of War چه موفقیت بزرگی را برای سازندگان آن به همراه داشته است.

عنوان تحسین شده‌ی God of War در سال 2019، پس از انتشار، بیش از 10 میلیون نسخه فروخت و جالب اینجاست که فروش نسخه‌ی دیجیتالی آن 40 درصد از فروش کلی را به خود اختصاص داده که بسیار آمار چشمگیری است. در پستی دیگر از صفحه‌ی لینکدین تی‌جی کنسنجی، او آماری از فروش عنوان Horizon Zero Dawn ارائه داده که این بازی تا امروز بیش از 8 میلیون نسخه بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌ پلی‌استیشن 4 فروش داشته و بیش از 400 میلیون دلار درآمد برای سونی به همراه داشته است.

استودیوی ناتی‌ داگ (Naughty Dog)، با سری‌های محبوب The Last of Us و Uncharted بیش از یک میلیارد دلار درآمد برای سونی به ‌دست آورده است. عناوین بسیار موفق و انحصاری شرکت سونی در نسل هشتم توانستند اعتبار و سود بسیار خوبی برای آن‌ها رقم بزنند.

آمار فروش بازی God of War

عناوین بسیار موفق و انحصاری شرکت سونی در نسل هشتم توانستند اعتبار و سود بسیار خوبی برای آن‌ها رقم بزنند.

استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica)، توسعه دهنده‌ی عنوان God of War، تأیید کرده که در حال کار بر روی دنباله‌ی بازی اکشن ماجراجویی God of War 2018 است. آن‌ها در حال حاضر در تلاش هستند که این عنوان را در سال 2021 منتشر کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار