بازیگیمینگ

بازی King Arthur: Knight’s Tale معرفی شد

استودیوی نئوکور گیمز (Neocore Games)، سازنده‌ی سری بازی‌های The Incredible Adventures of Van Helsing، از بازی جدید خود رونمایی کرد. بازی جدید این استودیو King Arthur: Knight’s Tale نام دارد و عنوانی در سبک نقش‌آفرینی تاکتیکی و نوبتی است.

در کنار معرفی بازی King Arthur: Knight’s Tale، استودیوی نئوکور گیمز از ایجاد یک کمپین کیک‌استارتر خبر داد و اعلام کرد که برای تکمیل روند ساخت این بازی به ۱۵۰ هزار دلار نیاز است. این بازی از افسانه‌های آرتور اقتباس یافته و یک عنوان استراتژی تاکتیکی و نوبتی محسوب می‌شود. شما در این بازی کنترل تیم کوچکی از قهرمانان را در اختیار خواهید داشت و با یک سیستم نبرد مبتنی بر تاکتیک کاملاً جذاب به مبارزه با دشمنان خواهید پرداخت. بیش از ۳۰ قهرمان از ۵ کلاس متنوع در این بازی وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید مهارت‌های خود را با آیتم‌های قابل جمع‌آوری ترکیب نمایید.

بازی‌بازان می‌توانند شوالیه‌های خود را به مسابقات و نبردهای شوالیه‌ای اعزام نمایند. این قهرمانان مهمترین منابع و پیچیده ترین عناصر گیم‌پلی محسوب می‌شوند. شما باید شوالیه‌های خود را قبل از فرستادن به نبرد مدیریت کرده و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. سیستم پیشرفت شخصیت بازی به مانند دیگر عناوین نقش‌آفرینی عمیق طراحی شده است. هر یک از قهرمانان درخت مهارت مخصوص به خود را دارند و سیستم لوت پیشرفته نیز گزینه‌های منحصر به فردی را برای اعمال بخش‌های تاکتیکی فراهم می‌کند. هر قهرمان شخصیت متمایزی دارد و وفاداری او از طریق تصمیمات گرفته شده توسط بازی‌باز به طور مداوم در حال تغییر است و حتی در موارد خاص آن‌ها می‌توانند علیه شما اقدام نمایند.

شما می‌توانید ماموریت‌های خود را در سرزمین Avalon انتخاب و مکانهای مختلف را جستجو کنید. مدیریت در King Arthur: Knight’s Tale بر بازسازی Camelot و گسترش قلعه با ساختمان‌های جدید که هر کدام  موارد مربوط به ارتقا را آزاد می‌کند، تمرکز دارد و همچنین روش‌های مختلفی را برای بهبود و مدیریت قهرمانان ارائه می‌دهد.

شما نقش Sir Mordred، قهرمان انتقام‌جوی سابق کینگ آرتور را برعهده دارید. شما می‌توانید در جزیره‌ی Avalon به اکتشاف بپردازید و همانند عناوین نقش‌آفرینی، تصمیمات شما تاثیرات بسیار مهمی خواهند داشت. همچنین چالش‌های مختلفی در جای‌جای نقشه‌ی بازی وجود دارد. این بازی شامل ۲۰ ماموریت داستانی و انواع مختلفی از ماموریت‌های جانبی است. این بازی  با استفاده از محیط‌های عکسبرداری شده و انیمیشن موشن کپچر با کیفیت بالا توسعه یافته است که همه‌ی آن‌ها با استفاده از موتور ارتقا یافته‌ی PBR engine ارائه می‌شوند و از افکت‌های قوی و اتمسفری پشتیبانی می‌کند.

بازی King Arthur: Knight’s Tale قرار است در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ میلادی از طریق استیم و با قیمت ۴۰ دلار برروی رایانه‌های شخصی عرضه شود. این بازی در تاریخی دیگر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار