بازیگیمینگ

بازی No Man’s Sky به اکس باکس گیم‌پس اضافه خواهد شد

اضافه شدن بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده به سرویس اکس باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass)، تمامی ندارد و این بار نوبت بازی No Man’s Sky است که به این سرویس اضافه شود.

بنا برگزارش از Gamingbolt، بازی No Man’s Sky مهمان بعدی سرویس اکس باکس گیم‌پس خواهد بود. با اینکه این بازی شروع خوبی را در زمان عرضه نداشت، اما «هِلو گیمز» (Hello Games) با انتشار آپدیت‌های بزرگ و متوالی برای آن، سعی کرد تا کیفیت عنوان خود را بالاتر ببرد. این بازی، قبل از زمان عرضه خود، با وعده بی‌نهایت بودن جهان بازی توانست نظر بسیار از بازیکنان را به خود جذب کند. با توجه به اینکه بازی در فضا جریان دارد، سازندگان بیان کرده بودند که اگر شما بتوانید در هر ثانیه یک سیاره موجود در بازی را کاوش کنید، قبل از آنکه بتوانید تمام سیارات بازی را مشاهده کنید طول زندگی خورشید به اتمام خواهد رسید! چنین وعده‌هایی باعث شد تا بسیاری از بازیکنان علاقه زیادی به تجربه بازی نشان دهند. اگر شما هنوز موفق به تجربه این عنوان نشده‌اید، با شروع ماه ژوئن می‌توانید این عنوان را از طریق خریداری سرویس اکس باکس گیم‌پس تجربه کنید.

هلو گیمز پس از تایید راهی شدن این بازی به سرویس اکس باکس گیم‌پس، اعلام کرد که طرفداران در ماه ژوئن منتظر اضافه شدن آن به این سرویس باشند. هیچ تاریخ دقیقی هنوز اعلام نشده است اما از هفته بعدی با شروع شدن ماه ژوئن، باید منتظر اضافه شدن این بازی به سرویس اکس باکس‌ گیم‌پس باشیم؛ همچنین استودیوی توسعه دهنده بازی از اضافه شدن نسخه‌ای مجزا برای ویندوز ۱۰ نیز خبر داد. این بازی چندین سال است که در حال دریافت آپدیت‌های جذاب و مختلف است که باعث می‌شود ارزش تجربه کردن آن در سرویس اکس باکس گیم‌پس، بسیار بالاتر برود. عنوان No Man’s Sky هم اکنون برای پلتفرم‌های اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار