بازیگیمینگ

بازی Outriders نتیجه‌ی رضایت بخشی بر روی سرویس اکس باکس گیم پس داشته است

در جریان ارائه‌ی گزارش مالی سالیانه‌ی شرکت اسکوئر انیکس و براساس سخنان آقای یاسوکه ماتسودا، عرضه‌ی بازی Outriders بر روی Xbox Game Pass نتایج خوبی را به ارمغان آورده است.

همانطور که در جریان هستید، بازی Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین ماه سال جاری (مصادف با ۱ آپریل ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسول‌های اکس باکس وان، سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و در همان روز، برای کاربران اکس باکس گیم پس هم در دسترس قرار گرفت که براساس اخبار منتشر شده، نتیجه‌ی رضایت بخشی را برای سازنده‌ی بازی رقم زده است.

عنوان Outriders یکی از بزرگترین بازی‌های ترد پارتی می‌باشد که تا به امروز بر روی سرویس اکس باکس گیم پس عرضه شده است. آقای یاسوکه ماتسودا در جریان ارائه‌ی گزارش مالی سالیانه‌ی شرکت گفت با اینکه بازی Outriders در ابتدای راه یک سری مشکلات فنی داشت، اما ما باور داریم که این شروعی خوب برای یک عنوان جدید می‌باشد. همچنین لازم به ذکر می‌باشد که این مصاحبه در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفته است اما برای اولین بار، این مصاحبه دیروز در وب‌سایت VGChronicle منتشر شد.

یاسوکه ماتسودا همچنین در ادامه‌ی صحبت‌های خودگفت:

علاوه‌بر این، ما از میزان فروش دیجیتال عنوان Outriders بسیار خرسندیم و تعداد کاربران فعال نیز بسیار فراتر از انتظارات ما بود. همچنین ما معتقدیم که در دسترس قرار دادن بازی Outriders همزمان با عرضه‌ی رسمی آن نیز به نفع ما بوده است.

اسکوئر انیکس مدتی قبل اعلام کرد که تعداد بازی‌بازان Outriders از ۳٫۵ میلیون نفر عبور کرده است و این کمپانی معتقد است که بازی Outriders به یکی از مجموعه‌های بعدی این شرکت تبدیل خواهد شد. البته این خبر آنقدر هم تعجب آور نیست و احتمالا این آخرین بازی نخواهد بود که یک شرکت بزرگ بخواهد بازی بزرگی را بر روی سرویس اکس باکس گیم پس عرضه کند.

همانطور که در بالا هم اشاره شد، بازی Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین ماه سال جاری (مصادف با ۱ آپریل ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسول‌های اکس باکس وان، سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و در همان روز، برای کاربران اکس باکس گیم پس هم در دسترس قرار گرفت..

در پایان نظر شما کاربران عزیز در رابطه با این ادعای مدیر کمپانی اسکوئر انیکس چیست؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار