بازیگیمینگ

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 شاید در سال ۲۰۲۳ عرضه شود

خیلی‌ها چشم انتظار عرضه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 هستند که هنوز هیچ تاریخ عرضه‌ای برای آن اعلام نشده است.

مایکروسافت تاکنون در سال ۲۰۲۳ دو بازی انحصاری به بازار عرضه کرده، ولی همچنان طرفداران از اوضاع اصلا راضی نیستند. Hi-Fi Rush یک پروژه کوچک بود و ردفال به هیچ وجه بازی خوبی به نظر نمی‌رسد. در ادامه سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه Forza Motorsport و Starfield خواهیم بود و خیلی‌ها چشم انتظار آن‌ها هستند.

با این وجود شاید این شرکت یک بازی انحصاری دیگر نیز منتشر و به بهبود اوضاع کمی کمک کند. مایکروسافت یک ویدئو تبلیغاتی برای گیم پس منتشر کرده است که شامل بازی‌های فرست پارتی و ترد پارتی می‌شود. همه عناوین منتشر نشده حاضر در این ویدئو برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند، جز Senua’s Saga: Hellblade 2.

در ثانیه ۱۳ ویدئو منتشر شده Senua’s Saga: Hellblade 2 دیده می‌‌شود و از این رو شاید هل بلید ۲ نیز در سال ۲۰۲۳ به بازار منتشر شود. آخرین تریلر از این عنوان ۲ سال پیش و در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۱ منتشر شده بود و استودیو تیم نینجا سعی کرده توسعه بازی را در سکوت خبری ادامه دهد.

تاریخ انتشار Senua’s Saga: Hellblade 2 هنوز اعلام نشده ولی احتمالا در سال جاری برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.

منبع: gamingbolt
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار