بازیگیمینگ

بازی Six Days in Fallujah در مقطعی توسط سانتا مونیکا در دست توسعه قرار داشت

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، بازی Six Days in Fallujah در مقطعی زیر نظر استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) در دست توسعه قرار داشته است.

دیوید جفی (David Jaffe)، یکی از خالقان سری God of War، در جریان آخرین اپیزود از برنامه‌ی Jaffe’s Youtube Show اشاره کرد که بازی Six Days in Fallujah در مقطعی توسط استودیوی سانتا مونیکای سونی در دست توسعه بوده است. با این حال، ظاهراً پس از مدتی توسعه‌ی این بازی متوقف و به تیم دیگری محول شد.

بازی Six Days in Fallujah ابتدا قرار بود حدود یک دهه‌ی قبل توسط شرکت کونامی (Konami) منتشر شود، اما ناشر در سال ۲۰۰۹ به دلیل بحث برانگیز بودن بازی مورد انتقاد چندین طرف از جمله کهنه سربازان نظامی و گروه های ضد جنگ قرار گرفت و این امر موجب شد تا توسعه‌ی آن متوقف شود. با این وجود، چندی پیش اعلام شد که توسعه‌ی بازی مذکور از سر گرفته شده و در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

Six Days in Fallujah اثری در سبک شوتر اول شخص است که داستان یک گروه از سربازان آمریکایی را در سال ۲۰۰۴ و در شهر فلوجه‌ی کشور عراق روایت می‌کند. شرکت Victura ناشر این بازی خواهد بود و استودیوی Highwire Games توسعه‌دهنده‌ی آن محسوب می‌شود. اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی شامل تعدادی از توسعه‌دهندگان سابق سری بازی‌های Destiny و Halo است.

بازی Six Days in Fallujah در سه ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار