بازیگیمینگ

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 تا اوایل سال ۲۰۲۱ تأخیر خورد

دنیل اسلاوانسکی در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد که انتشار بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 به اوایل سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

سال گذشته بازی Sniper Ghost Warrior Contracts با دوری از رویکرد جهان‌باز و ارائه‌ی طراحی مبتنی به مرحله به ریشه‌های این مجموعه بازگشت. با اینکه این بازی بدون ایراد نبود، اما با بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد. اندکی پس از آن نیز استودیوی سی‌آی گیمز از بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 رونمایی کرد و اظهار داشت که در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه‌ی آن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر خواهیم بود. در شهریور ماه امسال نخستین تریلر و تصاویر این دنباله منتشر شد و سپس در سکوت خبری فرو رفت. به نظر می‌رسد که دلیل اصلی سکوت استودیوی سی‌آی گیمز این بوده است که این بازی در سال ۲۰۲۰ میلادی به دست بازیکنان نمی‌رسد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، دنیل اسلاوانسکی، طراح ارشد مراحل Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در گفت‌وگو با ول-پلید تأیید کرد که این بازی اکنون برای انتشار در اوایل سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. ظاهراً برنامه این بوده است که به سازندگان برای کسب موفقیت‌های بیشتر نسبت به نسخه‌ی اول فرصت بیشتری داده شود. هنوز معلوم نیست که آیا بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز راه می‌یابد یا نه، اما با تأخیری که اخیراً با آن مواجه شد، می‌توانیم انتظار تجربه‌ی بازی در ابتدای سال ۲۰۲۱ را داشته باشیم.

مارک تیمینسکی، مدیرعامل استودیوی سی‌آی گیمز پیش از این درباره‌ی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 گفت: «جامعه‌ی طرفداران این مجموعه از تغییرات بازی Contracts کاملاً رضایت داشتند، اما با در نظر گرفتن بازخوردهای آن‌ها تصمیم گرفتیم که تیراندازی از فواصل بسیار دور را در نسخه‌ی تازه مورد توجه قرار دهیم. امیدواریم که همچنان قادر به تولید بهترین گیم‌پلی تک تیراندازی باشیم و قدم‌های بزرگی در زمینه‌ی ارائه‌ی یک تجربه‌ی امروزی و واقع‌گرایانه به کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها برداریم.» بازی Sniper Ghost Warrior Contracts به واسطه‌ی سیستم خوب ارتقای کاراکتر، المان‌های مخفی‌کاری و درگیری کارآمد و تنوع خوب طراحی محیط‌های بازی توانست در بررسی ما نمره‌ی ۶.۵ را به‌دست آورد

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار