طی یک مصاحبه با پادکست آلمانی GameStar، استودیوی CD Projekt RED اطلاعات بسیار مفیدی از بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشت. این تیم کمی درمورد طراحی مراحل، فلسفه ماموریتها و مبارزه با سلاح سرد صحبت کرد. براساس جزئیات، طراحی مراحل یا همان لول دیزاین در بازی با بهبودهای زیادی روبرو شده و از نسخههای دوم و سوم The Witcher بزرگتره. گیمرها میتونن انتظار دنیایی با وسعت بیشتر و بهتر از نقشآفرینیهای قبلی CDPR داشته باشند. قرار نیست با ماموریتهای گوناگون و قصههای مختلف روبرو بشین، درواقع تیم سازنده نمیخواد سیستم ماموریتهای فرعی TW3: Wild Hunt که با کمی انتقاد روبرو شد رو به بازی جدیدش بیاره. همچنین گیمرها از الان راههای بسیار زیادی برای پیشبرد مراحل دارن، به گفته CDPR راههای پیشروی در ماموریتها 3 برابر بیشتر از TW3: Wild Hunt هست.
همچنین شایان ذکره که بگیم طراحی ماموریتها در نوع خود بسیار جالب به نظر میرسه. CDPR پیش از این هم گفت که یک قانون خیلی مهم برای طراحی ماموریتها تعریف کرده: “اگر محتوای ماموریت خوب باشه، تیم ما سراغش رفته، گسترشش میده و پیادهسازیش میکنه.” CDPR اشاره کرد که سعی کرده در این اثر رفتار NPCها رو بهبود ببخشه و این امر به وسیله طراحی هزاران شخصیت به صورت روتین انجام شده تا دنیای این بازی نقشآفرینی خیلی پویاتر به نظر برسه. درنهایت نیز گفته شد که سیستم مبارزه با سلاح سرد در گیمپلی Deep Dive بازی کامل نبوده و بهبودهای زیادی روی این بخش هم صورت گرفته.
دوستان نظرتون درمورد بازی Cyberpunk 2077 چیه؟ فکر میکنین این عنوان به موفقیتی که پیشبینی میشه برسه؟ خوشحال میشیم اگر دیدگاهتون رو با ما و کاربران سایت به اشتراک بذارید.