بازیگیمینگ

بسته الحاقی جدید بازی Star Wars: Squadrons به زودی منتشر خواهد شد

استودیوی موتیو (Motive) که در گذشته به معرفی یک بسته الحاقی جدید برای بازی Star Wars: Squadrons پرداخته بود، امروز جزئیات دیگری از آن را در دسترس قرار داد که برای هواداران جالب توجه خواهد بود.

همان‌طور که در جریان هستید، تا به حال نسخه‌های متنوعی از سری Star Wars به دست بازی‌بازان رسیده و اکثر آن‌ها هم مورد استقبال آن‌ها قرار گرفته‌اند. تازه‌ترین نسخه‌ی این سری Star Wars: Squadrons نام دارد که اواخر سال گذشته بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. پس از کسب محبوبیت بیشتر، شاهد عرضه‌ی این نسخه برای کنسول‌های نسل نهمی یعنی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس هم بودیم. تیم سازنده سعی دارد تا پشتیبانی خود را از این بازی بیشتر کند و شمار هواداران آن را افزایش دهد. حال باید دید که آیا این تیم در این زمینه به موفقیت خواهد رسید یا خیر. قابل ذکر است که دو شرکت موتیو و الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار این اثر را به عهده داشته‌اند.

بسته الحاقی جدید بازی Star Wars: Squadrons با نام High Republic قرار است در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار گیرد. تمرکز اصلی استودیوی موتیو برای عرضه‌ی این بسته، اضافه کردن گزینه‌های فراوان در بخش شخصی‌سازی است. حال بازی‌بازان قادر هستند تا ظاهر و توانایی‌های شخصیت خود را بهتر از قبل تغییر دهند و با لذت بیشتری به ادامه‌ی این بازی بپردازند. ضمنا محتویات دیگری هم در آن به چشم می‌خورد که تمام آن‌ها در تریلر جدید مشخص هستند. پس در صورتی که از دوستداران بازی Star Wars: Squadrons هستید، این بسته الحاقی را به هیچ وجه از دست ندهید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار