بازیگیمینگ

بهترین بازی های اکشن اندروید ؛ آدرنالین در رگ‌های شما

بازی های اکشن اندروید معمولا لذت‌بخش‌ترین گیم‌پلی را ارائه می‌دهند و در گوگل پلی و اپ استور اپل هم قیمت بالایی دارند. اما فقط به این دلیل که بعضی از این بازی‌های هیجان‌انگیز را می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید، به این معنی نیست که گرافیک ضعیفی دارند، برنامه‌نویسی آن‌ها بد بوده یا تجربه بازی با آن‌ها خسته‌کننده خواهد بود.

در این مقاله ده بازی اکشن رایگان اندروید به شما معرفی می‌کنیم که همه آن‌ها بهترین بازی های اکشن اندروید هستند و از طریق فروشگاه بازی‌های موبایلی بازیک و گوگل پلی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. این بازی‌ها به شما ثابت می‌کنند که «رایگان» به معنی «بی‌ارزش» و «ضعیف‌» نیست.

معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید

BLOOD & GLORY

بازی های اکشن اندروید - 1

اگر اسم این بازی را به عنوان یک سرنخ حساب نکنیم، عنوان اصلی آن باید این باشد: بازی Blood and Glory یک شاهکار HD از گلادیاتورهای خونین که با جنگجویان و سلاح‌های قابل شخصی‌سازی می‌تواند نیاز شما را به شمشیربازی رفع کند و تمام روز مشغول یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید باشید.

INTO THE DEAD

بازی های اکشن اندروید - 2

اگر از بازی‌های زامبی خوشتان می‌آید، می‌توانید از میان انبوهی از زامبی‌ها رد شوید، عکس‌العمل سریع و اعصاب آرومی دارید، بازی Into the Dead مناسب شماست. قسمتی تست عکس‌العمل، قسمتی هدف‌گیری و تیراندازی و تاریکی و خطری که سراسر بازی همراه شماست! بازی Into the Dead یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید است که در عرض چند دقیقه آن را یاد می‌گیرید، اما ساعت‌ها و روزها بازی می‌کنید.

INJUSTICE: GODS AMONG US

بازی های اکشن اندروید - 3

سرانجام برنده جایزه بازی‌های مبارزه‌ای قهرمان DC با اندروید سازگار شد و ثابت کرد فاصله بین کنسول و بازی‌های موبایلی بسیار کم است و روزی می‌رسد که کیفیت بازی‌های موبایلی از بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌ها هم بهتر شود. بازی Injustice: Gods Among Us یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید است که دانلود آن به شدت پیشنهاد می‌شود.

DEAD TRIGGER 2 – ZOMBIE SURVIVAL SHOOTER

بازی های اکشن اندروید - 4

یکی از بازی‌های زیبا و با ارزش در فهرست بازی های اکشن اندروید ، بازی Dead Trigger 2 است که سبک شوتر، بقا و زامبی را با هم ترکیب کرده و در دنیای آخرالزمانی زامبی‌ها اتفاق میفتد. این بازی به طور مرتب در حال به‌روزرسانی است و کمپین‌ها و مبارزات جدید و منحصربه‌فردی را به بازی اضافه می‌کند.

SHADOWGUN: DEADZONE

بازی های اکشن اندروید - 5

بازی Shadowgun: DeadZone یکی از بهترین بازی‌های چند نفره و یکی از مطرح‌ترین بازی های اکشن اندروید که سبک آن مثل بازی Gears of War است و نبرد تیمی را با سبکی روان و جذاب پیش می‌برد. با پیشرفت شخصیت‌ها، زرادخانه قابل شخصی‌سازی و چت صوتی چند نفره هنگام بازی، باعث می‌شود هیچوقت این بازی جذاب را فراموش نکنید. این بازی رایگان است و همین حالا می‌توانید آن را دانلود کنید.

ZOMBIE FRONTIER: SNIPER

بازی های اکشن اندروید - 6

یک تجربه کاملا سه‌بعدی برای کشتن زامبی‌ها! یکی دیگر از بازی های اکشن اندروید ، بازی Zombie Frontier: Sniper نسخه به‌روزرسانی شده Zombie Assault: Sniper است که زرادخانه‌ای از سلاح‌های منحصربه‌فرد و هوش مصنوعی پیشرفته‌تری را به کار گرفته تا زامبی‌ها به تدریج قوی‌تر و باهوش‌تر شوند و کار را برای شما سخت‌تر کنند.

FRONTLINE COMMANDO 2

بازی های اکشن اندروید - 7

برای کسانی که بازی‌های تیراندازی را با کمی گیم‌پلی استراتژیک دوست دارند، بازی Frontline Commando 2 یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید خواهد بود، چرا که هر دو ویژگی را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. در این بازی می‌توانید تیم خود را با بیش از 65 شخصیت مختلف بسازید. همچنین پیش از ورود به مبارزات آنلاین PvP می‌توانید در 14 ماموریت تک‌نفره شرکت و خود را آماده کنید.

PIXEL GUN 3D: SURVIVAL SHOOTER & BATTLE ROYALE

بازی های اکشن اندروید - 8

با وجود یک کمپین تک‌نفره، هشت نقشه چند نفره پر از جذابیت و یک کمپین بقا در میان انبوهی از زامبی‌ها، هیچ‌وقت از بازی Pixel Gun 3D خسته نخواهید شد و تا مدت‌های طولانی یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید گوشی شما خواهد بود. همچنین اگر برایتان جالب است بدانید بازی Minecraft با سبک شوتر ممکن بود چه شکلی باشد، Pixel Gun 3D در خدمت شماست!

DEER HUNTER

بازی های اکشن اندروید - 9

یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید که در دسته بازی‌های شکار هم قرار می‌گیرد، بازی Deer Hunter است و بدون اغراق می‌گوییم این بازی تا حد بسیار زیادی تجربه‌ای واقعی را برای شما رقم می‌زند. این بازی در سال 2014 منتشر شد و پر از دنیاهای واقعی و زنده، موجودات خطرناک و فرصت‌هایی برای شکار و کشتن‌های بی‌نقص است.

AILMENT

بازی های اکشن اندروید - 10

می‌خواهید از یک بازی شوتر کلاسیک با زاویه top-down (از بالا به پایین) رترو لذت ببرید؟ بازی Ailment یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید ، یک بازی شوتر اکشن مسابقه‌ای کلاسیک است که بازی کردن با آن لذت و هیجان فوق‌العاده‌ای دارد. انواع مختلفی از سلاح در این بازی وجود دارد و برای گیمرهای جوان خشونت و هیجان زیادی به ارمغان می‌آورد. این بازی از حالت چند نفره هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با دوستانتان این بازی را تجربه کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار